رفتن به محتوای اصلی

گزارش برگزاری جلسه مشترک فی مابین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان،معاونت شهرسازی ومعماری شهرداری تبریزوسازمان فاوا

 

12

جلسه مشترک فی مابین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز و سازمان فاوا در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز برگزار شد.

به دلیل گسترش وسیع فعالیت های فی مابین سازمان نظام مهندسی و شهرداری تبریز،  بیش از پیش به یک سیستم یکپارچه اطلاعاتی که بتواند حجم قابل توجهی از اطلاعات و مکاتبات را بدون هرگونه اتلاف وقت و هزینه مدیریت کند احساس می گردد و در همین راستا جلسه ای میان سازمان نظام مهندسی استان، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز و سازمان فناوری برگزار گردید.
به گزارش امور ارتباطات فاوا، در این جلسه، حذف چاپ نقشه های کاغذی  و اداری به منظور ایجاد بسترهای الکترونیکی، روان سازی روابط اداری بین سازمانی ، کاهش تردد همشهریان و مهندسین ناظر می گردد، مورد بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است : در راستای بهبود اقداماتی که قبل از این در سیستم های موجود شهرداری و سازمان نظام مهندسی انجام گرفته، مقرر گردید ضمن ایجاد ارتباطات سیستمی بسترهای  لازم برای ارائه راهکارهای یکپارچه فناوری اطلاعات انجام گیرد.

گفتنی است همچنین جهت حذف مراجعات حضوری شهروندان به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش مصرف بی  رویه کاغذ، اهمیت وجود سیستم هایی جهت تسهیل این امور لازم و ضروری می باشد.

 

 

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان