رفتن به محتوای اصلی

اطلاعیه انجام کلیه امورات آموزشی سازمان از طریق سامانه سینا

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی، به اطلاع کلیه مهندسان عضو سازمان در رشته های هفتگانه می رساند با توجه به تکمیل مراحل راه اندازی سامانه سینا، از دیماه سال جاری کلیه امور مربوط به آموزش سازمان اعم از ثبت نام در دوره های صدور، تمدید، ارتقا پایه و همچنین نام نویسی در سمینارهای آموزشی و پرداخت هزینه ها و ... از طریق سامانه مذکور صورت می پذیرد.

لذا علاقه مندان به شرکت در دوره ها و سمینارهای آموزشی جدید، می توانند با مراجعه به سایت سازمان و از طریق ورود به سامانه سینا و بخش " آموزش / ثبت نام در دوره " نسبت به ثبت نام و حضور در کلاسها اقدام نمایند.(نام کاربری و رمز عبور همانند سامانه تندیس به ترتیب شماره عضویت و کدملی می باشد) شایان ذکر است در سامانه سینا امکان پرداخت هزینه کلیه دوره های آموزشی به صورت آنلاین فراهم می باشد و مهندسان گرامی می توانند پس از ثبت نام در دوره های مورد نیاز، با مراجعه به بخش "اسناد مالی و پرداخت مالی" نسبت به انجام تسویه حساب مالی اقدام نمایند.

(جهت انجام پرداختهای مالی بایستی از مرورگر فایرفاکس استفاده نمایید.) در صورت نیاز به تسویه حساب مالی مربوط به دوره های قبلی که از طریق سامانه تندیس صورت گرفته است، به جهت انتقال کلیه سوابق مربوط به دوره های آموزشی از تندیس به سینا، امکان پرداخت آنلاین دوره های قبلی نیز فراهم می باشد.

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان