رفتن به محتوای اصلی

اجرای طرح جایگزینی بخاری های گازی با بخاری های هرمتیک در آذربایجان شرقی

 طرح جایگزینی بخاری های گازی با بخاری های هرمتیک در آذربایجان شرقی با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی و شرکت گاز استان اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی، دکترعلیرضا معتمدنیا رئیس سازمان در این خصوص اظهار داشت: براساس تفاهم نامه منعقد شده مابین سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی و شرکت گاز استان مقرر شده است با همکاری این دو مجموعه نظارت و امکانسجی نصب و راه اندازی بخاری های راندمان بالای هرمتیک در سطح استان صورت گیرد.

دکتر شهرام کاشانی اصل عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی نیز در خصوص مفاد این تفاهم نامه گفت: بر این اساس اشتراک های مشمول این طرح توسط شرکت گاز استان استخراج و یک نسخه از نقشه تایید شده قبلی به نماینده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان جهت برنامه ریزی امکان سنجی نصب تحویل می گردد.

وی افزود: نظارت بر امکان سنجی نصب بخاری های راندمان بالای هرمتیک توسط ناظرین ارجاعی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی تکمیل و پس از تائید رئیس سازمان به واحد بهینه سازی مصرف گاز ارسال می گردد.

دکتر کاشانی اصل خاطرنشان کرد:نصب بخاری های راندمان بالای هرمتیک برای نخستین بار است که در سطح استان آذربایجان شرقی صورت می گیرد و دارای مزایای بسیاری بوده که از مهمترین آن می توان به قطع آنی گاز در هنگام کاهش اکسیژن محل و بروز حوادث اشاره کرد که منجر به کاهاش تلفات جانی ناشی از سوانح و حوادث می گردد.

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان