رفتن به محتوای اصلی

ظرفیت سازی برای همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی و بنیاد نخبگان استان

در دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی و رئیس بنیاد نخبگان استان بر ایجاد ظرفیت های متقابل همکاری تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی  سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی، دکترعلیرضا معتمد نیا رئیس سازمان در دیدار با دکتر یوسف زندی رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی اظهار داشت: اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان را افراد مستعد تشکیل می دهند که در صورت حمایت می توانند از بالقوه بودن به بالفعل شدن تبدیل شوند و در حوزه فنی و مهندسی منجر به تولید علم و ایجاد تغییرات مثبت در حوزه ساخت و ساز استان گردند که در این راستا بنیاد نخبگان می تواند محمل خوبی برای تحقق این امر باشد.

وی تاکید کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی در راستای بالندگی اعضای مستعد و توانمند خود آماده هرگونه همکاری با بنیاد نخبگان استان است.

در ادامه دکتر یوسف زندی رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی انتخاب دکترعلیرضا معتمدنیا را به سمت ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تبریک گفته و این انتخاب را به فال نیک گرفته و اظهار داشت: بنیاد ملی نخبگان بر اساس سند راهبردی و ماموریت محوله از جانب معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وظیفه حمایت از مستعدین رشته های مختلف را عهده دار است و در این راستا حمایت از مستعدین حوزه فنی و مهندسی عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان نیز یکی از اهداف اساسی این بنیاد است که در آذربایجان شرقی توسط بنیاد نخبگان استان صورت گرفته و از این پس به دلیل آمار بالای اجرای پروژه های عمرانی و ساخت و ساز در سطح استان با شدت بیشترانجام خواهد شد.

وی افزود: به جهت ارتباط مستقیم کیفیت ساخت و سازها با جان و مال مردم، کاملا اعتقاد داریم که فعالان این حوزه نیز باید به علوم روز دنیا مسلط شده و استفاده از فناوری های نوین در این بخش بیش از پیش نهادینه شود که این مهم ضرورت حمایت از مستعدین حوزه ساخت و ساز استان را بیشتر نمایان می کند.

گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی می افزاید؛ در دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی و رئیس بنیاد نخبگان استان مقرر شد تفاهم نامه همکاری علمی و آموزشی مابین دو مجموعه تنظیم شده و به امضا طرفین برسد.

 

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان