رفتن به محتوای اصلی

نقش مهم نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی در اجرای نهضت ملی مسکن سهند

 در دیدار مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید سهند با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی بر نقش مهم این سازمان در اجرای اصولی نهضت ملی مسکن در سهند تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی ، فرهاد سعیدی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در این دیدار ضمن تبریک انتخاب دکترعلیرضا معتمدنیا به عنوان رئیس این سازمان اظهار داشت: نقش، تعامل و همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی در اجرای پروژه های عمرانی مخصوصا اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند بسیار مهم و تاثیرگذار است، حضور مهندسان عضو این سازمان در پروژه های اجرا شده در این شهر باعث شده است تا روند و ساخت و ساز در شهر جدید سهند اصولی تر و قانونمندتر صورت بگیرد که جای قدردانی و تشکر دارد.

وی افزود: قطعا افزایش سطح همکاری های شرکت عمران شهر جدید سهند با سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی می تواند این شهر جدید را بیش از پیش به سمت ساخت و ساز ایمن و مهندسی ساز سوق دهد و در سطح کشور مطرح نماید.

در ادامه این دیدار دکترعلیرضامعتمدنیا رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی نیز گفت: قطعا حضور مهندسان عضو این سازمان در روند اجرای پروژه های عمرانی اثرات مثبتی خواهد داشت و از احداث ساختمانهای غیراصولی و ناایمن جلوگیری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: احداث ساختمان ها با رعایت دقیق قانون نظام مهندسى ساختمان و آيين نامه اجرايى یکی از اصلی ترین دغدغه های مهندسان عضو این سازمان می باشد و این مهم در پروژه های اجرا شده در شهر جدید سهند مخصوصا نهضت ملی مسکن با حساسیت بیشتری اجرا می شود.

گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی می افزاید؛در این دیدار ضمن گفتگوی طرفین پیرامون پروژه های طرح نهضت ملی مسکن مقرر شد شرکت عمران شهرجدید سهند تسهیلاتی را برای اعطای واحدهای مسکونی به کارکنان و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی در نظر بگیرد.

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان