رفتن به محتوای اصلی

ارتقا کیفیت ساخت و سازها با کار فرهنگی

دکتر اسد بابایی مدیر کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی با دکترعلیرضا معتمدنیا رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی، دکترعلیرضا معتمدنیا رئیس سازمان در این دیدار اظهار داشت: با توجه به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی بیش از 38 هزار عضو دارد یکی از برنامه ها و رسالت های این سازمان برای همکاران و اعضای این سازمان برگزاری رویدادها و برنامه های فرهنگی و هنری می باشد که در این راستا اداره کل کتابخانه های عمومی استان می تواند در حوزه کتاب و کتابخوانی همکاری مثمر ثمری با این سازمان داشته باشد.

وی افزود: یقینا اعتقاد داریم بسیاری از مسائل و مشکلات با انجام فعالیت های فرهنگی به راحتی حل می شود لذا در برنامه های آموزشی سازمان برگزاری دوره های فرهنگی را نیز در اولویت قرار داده ایم.

دکتر اسد بابایی مدیر کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار اظهار داشت: به وضوح مشاهده می شود در هر جامعه ای که مطالعه کتاب بیشتر است میزان وقوع جرم و بزه تا حد قابل ملاحظه ای کم است لذا قطعا می توان گفت که کار فرهنگی از وقوع تخلف و جرم و جنایت جلوگیری می کند چراکه آگاه سازی جامعه هدف صورت می گیرد و میزان تخلفات به طرز چشمگیری کاهش می یابد.

وی تاکید کرد:اداره کل کتابخانه های عمومی نهادی است که با تمامی آحاد و بخش های مختلف جامعه در ارتباط است و می تواند اثرگذار باشد یکی از جوامع هدف این اداره کل حوزه ساخت وساز است، کاملا معتقد هستیم با کار فرهنگی و آگاه سازی خاص هر طیف علی الخصوص فعالان حوزه ساخت و ساز می توان به راحتی از وقوع تخلفات این حوزه و ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری کرد که در نهایت تحقق این امر ارتقا کیفیت ساخت و سازها را در پی خواهد داشت.

دکترعلیرضا معتمدنیا رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی نیز با تائید این مطلب افزود: هیئت مدیره این سازمان نیز متفق القول با انجام کار فرهنگی مشارکتی موافق بوده و آماده هرگونه همکاری با اداره کل کتابخانه های عمومی استان می باشد.

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان