رفتن به محتوای اصلی

انعقاد چندین تفاهم نامه همکاری با ارگان ها ونهاد های دولتی توسط واحد پژوهش سازمان

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان؛ واحد پژوهش سازمان از عقد چند تفاهم نامه همکاری درحوزه های پژوهشی با سازمان ها و نهاد های دولتی خبر داد. در این گزارش آمده است: در راستاي گسترش همفکري و همکاري هاي مشترک علمي ـ پژوهشي و آموزشي و براي ارتقاي توانمندي‌ها و همچنين تقويت و برقراري ارتباط نظام مند سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربايجان شرقی با سایر ارگانهای مرتبط ، اين تفاهم نامه ها مابين این سازمان و نهاد ها و مراکز آموزشی منعقد شده است. در ادامه گزارش درمورد  فعالیت های پژوهشی این واحد آمده است: فعالیت های واحد پژوهش سازمان به شرح زیر می باشد:

1 ـ انعقاد چند تفاهم‌نامه با ارگان‌ها و نهاد، سازمان‌ها

2 ـ فراخوان در سایت سازمان برای جمع‌آوری اطلاعات پژوهشگران عضو سازمان و اطلاع‌رسانی از طریق ارسال پیامک انبوه و درج فراخوان در شبکه‌ مجازی اینستاگرام واحد پژوهش

3 ـ ثبت‌نام و تکمیل فرم فراخوان توسط اعضاء پژوهشگر سازمان به تعداد تقریباً 300 عضو

4 ـ احصاء و جمع‌بندی اطلاعات ثبت‌نام‌کنندگان در سایت

5 ـ تماس با آن دسته از اعضاء محترم که فرم مذکور را به طور کامل تکمیل و لینک تماس در فرم مربوطه را درج نموده بودند.

6 ـ دعوت به ارائه مستندات پژوهشی از اعضاء ثبت‌نام‌کننده در خصوص فعالیت‌های علمی و پژوهشی خودکه در بررسی های اولیه تعداد آنها70 نفر عضو دارای سوابق علمی، پژوهشی بودو طی تماس با یاد شدگان از آنان درخواست گردید تا نسبت به ارائه کامل مستندات علمی خود اقدام نمایند و از بین این بزرگواران تا کنون 20 نفر در 7 رشته اقدام به ارائه مستندات پژوهشی به واحد پژوهشی نمودند.

7 ـ اعلام اولویت‌های پژوهشی و عناوین پژوهشی در فضای مجازی اینستاگرام واحد پژوهش سازمان(azarnezam_research)

8 ـ به نفرات مذکور که عناوین پژوهشی مورد علاقه خود را بر اساس اولویت‌های پژوهشی اعلامی سازمان انتخاب کرده بودند ابلاغ گردید تا درحداقل زمان ممکن پروپوزال‌های خود را به صورت تایپ شده به همراه پیوست‌های مورد نیاز تحویل واحد پژوهش سازمان دهند. 9ـ مقرر گردیده تا پروپوزال‌های تحویلی پس از بررسی و تایید در گروه‌های تخصصی، اعضاء یاد شده به عنوان نماینده سازمان برای انعقاد قرارداد انجام فعالیت پژوهشی به نهاد یا ارگان، سازمان های طرف قرارداد مرتبط معرفی گردد. در پایان این گزارش آمده است:

از علاقمندان به امر پژوهش خواهشمند است پیشنهادات پژوهشی خود را به صورت کتبی به واحد پژوهش سازمان اعلام نمایند. لازم به ذکراست که واحد پژوهش سازمان همه روزه از ساعت 8 الی 10 صبح آماده پاسخگویی به اعضا محترم می باشد.

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان