رفتن به محتوای اصلی

اطلاعیه ثبت نام در دوره الزامی مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان جهت تمدید و ارتقا پروانه(عمران، معماری، برق و مکانیک)

به اطلاع اعضای محترم سازمان می رساند با توجه به نامه ارسالی از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان منضم به بخشنامه ابلاغی دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی به شماره 17620/420 به تاریخ 1402/02/10 مبنی بر الزامی شدن گذراندن دوره مبحث 19 مقررات ملی ساختمان( صرفه جویی در مصرف انرژی) برای کلیه متقاضیان ارتقاء پایه مهندسان رشته های عمران ، معماری ، برق و مکانیک (از ابتدای مرداد ماه سال جاری) و الزام گذارندن دوره های مذکور برای کلیه متقاضیان تمدید پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته های فوق الذکر(از ابتدای مهرماه سال جاری)، به آگاهی همه عزیزان می رساند ثبت نام در دوره های مذکور مطابق سرفصلهای ابلاغی در حال انجام می باشد.

شایان ذکر است به دلیل تعداد بالای متقاضیان تمدید و ارتقا پایه در رشته ها و صلاحیت های مربوطه و ظرفیت محدود کلاسهای مربوطه، مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته توسط واحد آموزش سازمان، در جهت تسهیل در امور مربوط به اعضای محترم سازمان، دوره های مذکور به صورت مرتب و منسجم هر ماه توسط سازمان برگزار خواهد شد، لذا توصیه می گردد متقاضیان محترم صرفاً دو ماه مانده به تمدید و ارتقا پایه، نسبت به ثبت نام و شرکت در دوره های مذکور اقدام نمایند و از ثبت نام زود هنگام خودداری فرمایند.

لذا از کلیه اعضای محترم تقاضا دارد قبل از فرا رسیدن زمان تمدید و یا ارتقا پایه نسبت به ثبت نام در دوره مذکور مطابق صلاحیتهای زیر اقدام نمایند. لیکن در صورت عدم گذراندن دوره در وقت مقرر، امکان تمدید و ارتقا پایه به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود.

  • عمران(نظارت) - تمدید و ارتقا پایه 3 به 2 و 2 به ا - مدت دوره 16 ساعت
  • معماری(طراحی و نظارت)- تمدید و ارتقا پایه 3 به 2 و 2 به ا - مدت دوره 32 ساعت
  • برق(طراحی و نظارت)- تمدید و ارتقا پایه 3 به 2 و 2 به ا - مدت دوره 32 ساعت
  • مکانیک(طراحی و نظارت)- تمدید و ارتقا پایه 3 به 2 و 2 به ا - مدت دوره 32 ساعت

مهندسان علاقه مند به شرکت در این دوره آموزشی می توانند با مراجعه به سایت سازمان و از طریق کارتابل الکترونیکی اعضا و ورود به سامانه تندیس و بخش " آموزش / ثبت نام در دوره " نسبت به ثبت نام و حضوراقدام نمایند .
 

جهت ثبت نام در دوره های آموزشی مورد نظر اینجا را کلیک نمایید.

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان