رفتن به محتوای اصلی

جلسه هم اندیشی و نشست صمیمی مدیران و کارشناسان شرکتهای خدمات فنی و آزمایشگاهی استان با رییس و اعضای هیات مدیره سازمان

جلسه هم اندیشی و نشست صمیمی مدیران و کارشناسان شرکتهای خدمات فنی و آزمایشگاهی استان با رییس و اعضای هیات مدیره سازمان روز چهارشنبه تاریخ 20 مهرماه از ساعت 16 الی 19 برگزار و طرفین به بیان دیدگاه خود درباره راهکارهای ارتقای جایگاه حرفه ای شرکتهای شرکتهای خدمات فنی آزمایشگاهی پرداختند.
 درابتدای این نشست ;رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، آقای دکتر دیزجی ضمن تشکر از حضور تعداد کثیری از آزمایشگاههای فعال استان در این نشست، به تشریح اهداف و برنامه های هیات مدیره سازمان در خصوص شرکتهای خدمات فنی آزمایشگاهی پرداخت.
وی «ارائه خدمات مناسب و با کیفیت خدمات آزمایشگاهی» و «دریافت حق الزحمه متناسب با ارائه این خدمات» را دو هدف عمده سازمان برشمرده و از کلیه شرکتهای حاضر درخواست کردکه یکصدا در تحقق این امر همراه سازمان باشند.
دیزجی، تدوین دستورالعملهای اجرایی و فنی شرح خدمات فنی آزمایشگاهی، منابع انسانی ماهر و آموزش دیده، بکارگیری تجهیزات مناسب، نظارت بر ارائه خدمات و همچنین حق الزحمه عادلانه و پایدار کار را از عوامل مهم و تاثیرگذار در تحقق ۲ هدف پیش گفته عنوان نمودند.
در ادامه مراسم، اعضای حاضر به ارائه دیدگاهها و نظرات خود در راستای ارتقا جایگاه شرکت های خدمات فنی و آزمایشگاهی در استان ابراز نموده و در پایان برنامه، شرکت کنندگان پیشنهادات و درخواستهای قانونی خود را جهت پیگیری طی امضای نامه ای به رییس سازمان ارائه نمودند.

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان