رفتن به محتوای اصلی

دهمین جلسه ستاد ویژه مقابله با بیماری کرونای سازمان برگزار شد

دهمین جلسه ستاد ویژه مقابله با بیماری کرونای سازمان راس ساعت 13:۰۰ مورخ ۹۹/٠۷/٠۸ در محل اتاق جلسات سازمان تشکیل گردید. در ابتدای جلسه ریاست سازمان، مهندس بابائی ضمن قدردانی از کلیه اعضای هیات مدیره، مدیران و پرسنل خدوم سازمان که برغم اپیدمی ویروس کوید 19 با تلاش فراوان، مانع ایجاد وقفه در ارائه خدمت رسانی به اعضای محترم سازمان و مراجعین محترم گردیدند، به نامه ارسالی از سوی ریاست محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور منضم به نامه های مدیرکل محترم دفتر توسعه وزارت راه و شهرسازی و مدیرکل محترم حوزه وزارتی حاوی دستور وزیر محترم راه و شهرسازی اشاره نموده و بر اجرای تمهیدات نظارتی لازم و تشدید آن برای رعایت اصول ایمنی و بهداشتی، تاکید نمود.
در این جلسه پس از استماع نظرات اعضای حاضر و همچنین بررسی اقدامات صورت گرفته برای حفظ سلامتی مراجعین محترم، در جهت تسهیل امور مراجعین و اعضای محترم سازمان، تصمیمات زیر اتخاذ گردید:

  •     پیرو اقدامات قبلی صورت گرفته در خصوص رعایت پروتکلهای بهداشتی مقرر شد اطلاع رسانی مناسب در بین اعضا و مراجعین محترم برای تشدید نظارتها در این خصوص و همچنین توجه مضاعف به موضوع فاصله گذاری اجتماعی در سازمان صورت پذیرفته و در ورودی ساختمان مرکزی سازمان، غربالگری و تب سنجی مجددا اجرایی گردیده و از ورود مراجعین بدون ماسک کما فی السابق اکیداً جلوگیری بعمل آید. همچنین مقرر شد تمهیدات و پیش بینی های لازم در راستای تشدید اقدامات پیشگیرانه  برای جلوگیری از شیوع بیماری و حفظ سلامت مراجعین انجام پذیرد.
  •     مقرر شد در جهت جلوگیری از تجمع و تسهیل در ارائه خدمات در بخش های پر تردد سازمان منجمله واحد خدمات مهندسی، تغییرات و جابجایی های لازم در اسرع وقت صورت پذیرد.
  •     مطابق اطلاعیه های متعدد سازمان در خصوص ارائه مدارک مثبته پزشکی برای انجام حمایت های مالی از اعضا و پرسنل سازمان مبتلا به بیماری کوید ۱۹، پرونده های واصله به سازمان مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم برای انجام حمایت های مالی صورت پذیرفت.

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان