رفتن به محتوای اصلی

اطلاعات مربوط به برگزاری وبینار فضا و زمان(در حال بروز رسانی مطالب ...)

باطلاع کلیه شرکت کنندگان محترم می رساند، پیش برنامه همایش بین المللی فضا و زمان در مسیر جاده ابریشم با عنوان وبینار تخصصی رشد، توسعه و بازآفرینی شهری با سخنرانی متخصصان بنام کشوری و بین المللی در تاریخ های 3 الی 6 مهرماه ۱۴۰۲ به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

طریقه ورود به وبینار
 شرکت کنندگان محترم بایستی در تاریخ یادشده و براساس برنامه زمانبندی اعلام شده برای رشته های مختلف، پس از نصب نرم افزار adobe connect ، با کلیک بر روی لینک وبینار نسبت به حضور در برنامه اقدام نمایند. شایان ذکر است امکان دسترسی به محیط وبینار از صبح روز دوشنبه سوم مهرماه برای کلیه ثبت نام کنندگان محترم فراهم خواهد گردید و توصیه می گردد قبل از شروع وبینار حداقل یکبار نسبت به ورود آزمایشی به محیط برنامه و بررسی مشخصات شخصی خود اقدام نموده و در صورت بروز هر گونه مشکل از طریق گروه تلگرامی همایش اعلام نمایند. آدرس لینک مستقیم همایش صبح روز دوشنبه قبل از شروع سمینار، از طریق پیامک توسط واحد آموزش نظام مهندسی آذربایجان شرقی به شرکت کنندگان ارسال خواهد شد. در صورت عدم دریافت پیامک،می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

نکات مهم و ضروری:

  • اعضای استان آذربایجان شرقی در صورت تکمیل مراحل ثبت نام در وبینار، از روز دوشنبه سوم مهرماه می توانند با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور(وارد کردن شماره عضویت در بخش username و password) وارد محیط وبینار گردند. تذکر: رمز عبور باید حداقل ۴ رقمی باشد،اگر شماره عضویت شما کمتر از ۴ رقم دارد به آخر شماره عضویت عدد ۱ را اضافه کنید(مثال ۴۵-۱۰۰-۱۳ نام کاربری ۴۵ رمز عبور ۴۵۱۱ می باشد )
  • اعضای سایر استانها نیز در صورت تکمیل مراحل ثبت نام در وبینار، از روز دوشنبه سوم مهرماه می توانند با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور(وارد کردن کد ملی خود در بخش username و password)(بدون وارد کردن صفرهای ابتدای کد ملی مثال برای کد ملی 001111111 بایستی نام کاربری و رمز عبور 11111111 وارد نمایید) وارد محیط وبینار گردند.
  • در جهت بهره مندی همه ثبت نام کنندگان از سخنرانی های وبینار، امکان حضور کلیه شرکت کنندگان در تمامی پانلهای تخصصی وبینار مطابق برنامه ارائه شده فراهم می باشد، ولی توصیه می گردد مهندسان گرامی مطابق طبقه بندی صورت گرفته براساس جامعه هدف و رشته عضویت در سازمانهای نظام مهندسی ساختمان در سخنرانی ها حضور بهم رسانند و در نهایت نیز معیار حضور و غیاب شرکت کنندگان برای دریافت مجوز حضور در آزمون پایان دوره، بر اساس رشته عضویت و پانلهای مرتبط خواهد بود.
  • آزمون پایان دوره از محتوای کلیه سخنرانی های ارائه شده در همایش اخذ خواهد شد و سعی می گردد خلاصه ای از مطالب ارائه شده توسط مدرسین محترم در پایان همایش به عنوان منابع آزمون در اختیار شرکت کنندگان قرار گیرد. آزمون پایان دوره نیز حداکثر یک هفته الی 10 روز پس از اتمام همایش توسط مجریان آموزشی هر استان به صورت حضوری اخذ خواهد گردید. اطلاعات تکمیلی در این خصوص در روزهای آتی در اختیار شرکت کنندگان محترم قرار خواهد گرفت. 
  • شرکت کنندگان در صورت ورود با شماره عضویت(مهندسان استان آذربایجان شرقی) و یا با کد ملی(مهندسان سایر استانها) حضور و غیابشان مورد قبول خواهد بود و در صورت ورود به صورت میهمان، حضورشان در همایش ثبت نخواهد شد.

 

لینک ثبت نام در وبینار فضا و زمان(جهت ورود اینجا را کلیک نمایید)

(مهلت ثبت نام در همایش، تا پایان روز دوم مهرماه ۱۴۰۲ تمدید گردید)

لینک ورود به محیط وبینار فضا و زمان(جهت ورود اینجا را کلیک نمایید)

لینک جدید ورود به محیط وبینار فضا و زمان برای روز آخر(جهت ورود اینجا را کلیک نمایید)

لینک فیلم های ضبط شده وبینار به صورت روزانه 

 

همچنین جهت کسب آخرین اطلاعات در زمینه همایش و طرح پرسش های احتمالی به لینک گروه تلگرامی همایش به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

لینک گروه تلگرامی

 

بخش دریافت فایلهای همایش:

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان