رفتن به محتوای اصلی

برگزاری جلسه توجیهی مهندسان و مراسم اعطای پروانه اشتغال به کار مهندسی قبول شدگان آزمون های حرفه ای

به منظور ارتقاء سطح علمی ، تقویت ، آماده سازی و آشنایی هر چه بیشتر مهندسان پایه 3 با ضوابط و مقررات خدمات فنی و مهندسی و مسائل حقوقی مرتبط با موضوع ساختمان، و همچنین اعطای پروانه اشتغال به کار مهندسی، " جلسه توجیهی مهندسان و مراسم اعطای پروانه اشتغال به کار مهندسی قبول شدگان آزمون های حرفه ای" روز چهارشنبه 25 دیماه 1398 در محل اتاق ریاست سازمان برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم، مهندس غلامحسین بابائی طی سخنانی ضمن تبریک به مهندسان حاضر و اعضایی که موفق به قبولی در آزمون اشتغال به کار مهندسی شده اند، به اهمیت توجه به موضوع اخلاق حرفه ای و مسائل حقوقی مرتبط با خدمات مهندسی پرداختند. ایشان ادامه دادند: مهندس و کار مهندسی در جامعه ی امروز از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است . نگاه جامعه به ما مرهون رفتار و نوع عملکرد همچنین نحوه ارائه خدمات از سوی ما و جمع همکاران جامعه مهندسی است.
مهندس بابائی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه اعضای جدیدی که به جمع شاغلین بخش مهندسی پیوسته اند گفت: امیدوارم با درک صحیح از اهمیت و جایگاه مهندسی و ضمن رعایت اخلاق حرفه ای که در نظامنامه اخلاق حرفه ای برآن تاکید شده به ارائه خدمات به جامعه بپردازید.
لازم به ذکر است در این مراسم اعضای هیات رئیسه و مدیران حاضر در جلسه به ارائه نکته نظرات خود پرداخته و در ادامه دکتر باقرزاده مشاور حقوقی سازمان در خصوص آشنائی با مبانی مسئولیت های مهندسان در نظام حقوقی ایران (مدنی – کیفری – انتظامی) به ارائه سخنرانی پرداختند.
در پایان مراسم، پروانه اشتغال به کار مهندسی 30 نفر از اعضای سازمان به ایشان اعطا گردیده و سپس بازدیدی از یکی از کارگاههای عمرانی تبریز با حضور ناظران عالی سازمان انجام پذیرفته و آموزش های عملی و کاربردی برای مهندسان حاضر در کارگاه ارائه گردید.
شایان ذکر است این مراسم به صورت مستمر با حضور مهندسانی که موفق به اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در آزمون های حرفه ای شده اند برگزار خواهد شد.

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان