رفتن به محتوای اصلی

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی و رئیس نظام مهندسی ساختمان استان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماري

مهندس سید احمد موسوی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی و دکترعلیرضا معتمدنیا رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و مهندس جعفر حسن زاده معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته معماري(طراحی) بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی، دکترعلیرضا معتمدنیا رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی به همراه سید احمد موسوی مدیرکل راه و شهرسازی استان با حضور در مرکز آموزش علمی کاربردی ماشین سازی تبریز از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته معماري(طراحی) بازدید کرده و با تعدادی از شرکت کنندگان در این آزمون گفتگو کردند.
این گزارش می افزاید؛ آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته معماري (طراحي) در پايه سه جهت اخذ پروانه اشتغال بکار در همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی نیز برگزار شد و در این آزمون 656 مهندس معمار متشکل از 338 خانم و 318 آقا شرکت کردند که حدنصاب قبولي برای مهندسان معمار در این آزمون 50 درصد كل نمره آزمون مربوطه ميباشد.
نتايج آزمون در بهمن ماه 1402 از طريق وبسايت دفتر بخش سامانه آزمونها به نشاني www.inbr.ir به اطلاع شركت كنندگان رسانده خواهد شد.

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان