رفتن به محتوای اصلی

اطلاعیه ثبت نام در همایش فضا و زمان در مسیر جاده ابریشم با مجوز تمدید و ارتقا پایه(تاریخ جدید)

باطلاع کلیه مهندسان محترم می رساند، مقرر بود همایش بین المللی فضا و زمان در مسیر جاده ابریشم با سخنرانی متخصصان بنام دنیا از کشورهای ایران، ژاپن، چین و با مجوز رسمی از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و با مشارکت معاونت ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی، دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، اداره کل راه و شهرسازی استان، دانشگاه هنر اسلامی تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و سایر نهادهای دولتی و خصوصی و با همراهی سفارت ژاپن و بنیاد ملی ژاپن از تاریخ ۲۰ الی ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۲ به صورت مجازی و حضوری برگزار گردد.

همچنین مطابق نامه ابلاغی از سوی دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی به شماره ۴۲۰/۹۹۱۶۸ مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ شرکت در همایش فوق بعنوان یک دوره آموزشی برای ارتقاء پایه در کلیه رشته ها و پایه ها با صلاحیت نظارت و اجرا و همچنین به عنوان جایگزین دوره مبحث نوزدهم مقررات ملی ساختمان در نظر گرفته شده است. شایان ذکر است برای رشته های معماری، برق و مکانیک که دوره های نظارت و طراحی دارای عناوین و سرفصلهای مشترکی می باشند، امکان استفاده از امتیاز همایش برای هر دو صلاحیت نظارت و طراحی میسر می باشد لیکن این امتیاز شامل صلاحیت محاسبات رشته عمران نمی باشد.
لیکن با عنایت به عدم امکان برگزاری مراسم به صورت حضوری در تاریخ یاد شده علیرغم اطلاع رسانی گسترده در بین مهندسان سراسر کشور و همچنین اعلام آمادگی اساتید مطرح بین المللی برای ارائه سخنرانی به صورت ویدئو کنفرانس و در جهت آماده سازی زیرساختهای اینترنتی مناسب برای بهره گیری از دانش فنی متخصصان ژاپنی و چینی به صورت الکترونیکی، با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل راه و شهرسازی استان، مقرر شده است همایش مذکور در روزهای سوم الی ششم مهرماه سال جاری برگزار گردد.  شایان ذکر است برگزاری این برنامه به صورت مجازی برنامه ریزی گردیده و آزمون پایان دوره آن نیز با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی و سازمانهای نظام مهندسی ساختمان، به صورت سراسری و حضوری درتمامی مراکز استانهایی که اعضای آن در این رویداد شرکت نموده اند برگزارخواهد شد. 

  • مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی علاقه مند به شرکت در این همایش آموزشی می توانند با مراجعه به سایت سازمان و از طریق کارتابل الکترونیکی اعضا و ورود به سامانه تندیس و بخش " آموزش / ثبت نام در دوره " نسبت به ثبت نام و حضور در برنامه اقدام نمایند .
  • مهندسان عضو سایر سازمانهای نظام مهندسی ساختمان از سراسر کشور علاقه مند به شرکت در این همایش آموزشی نیز می توانند با مراجعه به سایت این سازمان و از طریق لینک زیر نسبت به ثبت نام و حضور در برنامه اقدام نمایند .

شایان ذکر است هزینه ثبت نام در همایش برای اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی ۴۰۰ هزار تومان و هزینه برای مهندسان عضو سایر استان ها ۸۰۰ هزار تومان تعیین گردیده است که اعضای استان آذربایجان شرقی از طریق سامانه تندیس و یا مراجعه به امور مالی سازمان طبقه ۳ ساختمان مرکزی و سایر اعضا از طریق واریز مبلغ فوق به شماره کارت مجازی به نام سازمان(۰۰۸۷-۸۱۵۴-۳۳۸۹-۶۱۰۴) صرفاً از طریق خودپرداز بانک ملت در سراسر کشور(به همراه وارد کردن شناسه ۱۱۰۰۰۸۰۱۲۰۰۵۲۷۱۳۶ ) و یا به صورت واریز به حساب بانک ملت(۶۱۸۵۶۱۷۲/۵۱) صرفاً واریز در داخل بانک به صورت فیش واریزی به نام سازمان با شناسه واریز ۱۱۰۰۰۸۰۱۲۰۰۵۲۷۱۳۶ و درج شماره قرمز رنگ فیش و یا شماره مرجع در فرم ثبت نام، نسبت به پرداخت هزینه و تکمیل نام نویسی در همایش اقدام نمایند. (از طریق همراه بانک صورت نپذیرد)(آخرین مهلت ثبت نام در همایش، تا اخر وقت اداری اول مهرماه 1402 خواهد بود.)

برنامه زمانبندی دقیق کلاسها در روزهای آتی باطلاع شرکت کنندگان محترم خواهد رسید. همچنین سه روز قبل از شروع رویداد، لینک کلاسها به مهندسانی که موفق به ثبت نام و واریز هزینه دوره شده اند ارسال خواهد شد. 

در صورت داشتن هرگونه سوال، به آدرس ایمیل education@azarnezam.ir  پیام ارسال نمایید.

همچنین جهت کسب آخرین اطلاعات در زمینه همایش و طرح پرسش های احتمالی به لینک گروه تلگرامی همایش به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

لینک گروه تلگرامی

 

دستورالعمل الزام مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان

لینک ثبت نام برای اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی(مهلت ثبت نام به پایان رسیده است)

لینک ثبت نام برای اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان سایر استان ها(زمان ثبت نام به اتمام رسیده است)

لینک خبر سمینار در سایت شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان