رفتن به محتوای اصلی

اطلاعیه ثبت نام در همایش فضا و زمان در مسیر جاده ابریشم با مجوز تمدید و ارتقا پایه

باطلاع مهندسان محترم عضو سازمان در سراسر کشور می رساند پیش برنامه همایش بین المللی فضا و زمان در مسیر جاده ابریشم با سخنرانی متخصصان بنام دنیا از کشورهای ایران، ژاپن، چین و با مجوز رسمی از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت راه و شهرسازی، با مشارکت معاونت ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی، دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، اداره کل راه و شهرسازی استان، دانشگاه هنر اسلامی تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و سایر نهادهای دولتی و خصوصی و با همراهی سفارت ژاپن و بنیاد ملی ژاپن از تاریخ 20 الی 22 شهریورماه 1402 به صورت مجازی برگزار خواهد گردید. 

مطابق نامه ابلاغی از سوی دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی به شماره 420/99168 مورخ 1402/06/04 شرکت در همایش فوق به صورت مجازی (آنلاین) بعنوان یک دوره آموزشی برای ارتقاء پایه در کلیه رشته ها و پایه ها با صلاحیت نظارت و اجرا در نظر گرفته شده است. همچنین براساس هماهنگی صورت گرفته با دفتر مقررات ملی ساختمان و با توجه به الزامی بودن گذراندن دوره مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان( صرفه جویی در مصرف انرژی) برای کلیه متقاضیان ارتقاء پایه مهندسان رشته های عمران ، معماری ، برق و مکانیک (از ابتدای مرداد ماه سال جاری) و الزام گذارندن دوره های مذکور برای کلیه متقاضیان تمدید پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته های فوق الذکر، حضور مهندسان عضو سازمان در این همایش، مشمول امتیاز دوره مذکور را نیز خواهد داشت.

شایان ذکر است این دوره به صورت مجازی برگزار گردیده و آزمون پایان دوره آن با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی و سازمانهای نظام مهندسی ساختمان، به صورت سراسری و حضوری درتمامی مراکز استانهایی که اعضای آن در این رویداد شرکت نموده اند برگزارخواهد شد.

  • مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی علاقه مند به شرکت در این همایش آموزشی می توانند با مراجعه به سایت سازمان و از طریق کارتابل الکترونیکی اعضا و ورود به سامانه تندیس و بخش " آموزش / ثبت نام در دوره " نسبت به ثبت نام و حضور در برنامه اقدام نمایند .
  • مهندسان عضو سایر سازمانهای نظام مهندسی ساختمان از سراسر کشور علاقه مند به شرکت در این همایش آموزشی نیز می توانند با مراجعه به سایت این سازمان و از طریق لینک زیر نسبت به ثبت نام و حضور در برنامه اقدام نمایند .

شایان ذکر است هزینه ثبت نام در همایش برای اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی 400 هزار تومان و هزینه برای مهندسان عضو سایر استان ها 800 هزار تومان تعیین گردیده است که اعضای استان آذربایجان شرقی از طریق سامانه تندیس و یا مراجعه به امور مالی سازمان طبقه 3 ساختمان مرکزی و سایر اعضا از طریق واریز مبلغ فوق به شماره کارت مجازی به نام سازمان(0087-8154-3389-6104) صرفاً از طریق خودپرداز بانک ملت در سراسر کشور(به همراه وارد کردن شناسه 11000801200527136 ) و یا به صورت واریز به حساب بانک ملت(61856172/51) صرفاً واریز در داخل بانک به صورت فیش واریزی به نام سازمان با شناسه واریز 11000801200527136 و درج شماره قرمز رنگ فیش و یا شماره مرجع در فرم ثبت نام، نسبت به پرداخت هزینه و تکمیل نام نویسی در همایش اقدام نمایند. (از طریق همراه بانک صورت نپذیرد)

برنامه زمانبندی دقیق کلاسها در روزهای آتی باطلاع شرکت کنندگان محترم خواهد رسید. همچنین سه روز قبل از شروع رویداد، لینک کلاسها به مهندسانی که موفق به ثبت نام و واریز هزینه دوره شده اند ارسال خواهد شد. 

در صورت داشتن هرگونه سوال، به آدرس ایمیل education@azarnezam.ir  پیام ارسال نمایید.

 

دستورالعمل الزام مبحث 19 مقررات ملی ساختمان

 

لینک ثبت نام برای اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی


لینک ثبت نام برای اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان سایر استان ها

 

لینک خبر سمینار در سایت شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان


 

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان