رفتن به محتوای اصلی

اطلاعیه شروع دوره های آموزشی مربوط به اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی صلاحیت اجرا(عمران و معماری)

پیرو اطلاعیه های قبلی در خصوص شرایط اخذ پروانه اشتغال به كار مهندسي پايه سه صلاحيت اجرا(رشته های عمران و معماری) برای قبولین آزمونهای ورود به حرفه مهندسی صلاحیت اجرا، باطلاع مهندسان گرامی عضو سازمان می رساند، دوره های مربوط به ورود به حرفه مهندسی در بخش صلاحیت اجرا مطابق برنامه پیوستی از تاریخ پنجم اردیبهشت ماه سال جاری به صورت مجازی آغازخواهد گردید. 

داوطلبین محترمی که قبلا نسبت به ثبت نام در دوره های آموزشی (821 و 8117) اقدام نموده اند، می توانند طبق دستورالعملهای مندرج در ذیل خبر، نسبت به شرکت در دوره های آموزشی مربوطه اقدام نموده و پس از قبولی در آزمونهای پایان دوره و اخذ تاییدیه قبولی از واحد آموزش سازمان(طبقه پنجم)، سایر مراحل مربوط به اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی را از طریق بخش صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی سازمان(طبقه چهارم) پیگیری نمایند.

شایان ذکر است با توجه به ابلاغیه های دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی، قبول‌شدگان آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته‌هاي معماري و عمران مربوط به صلاحیت اجرا مي‌بايست قبل از مراجعه به سازمان برای اخذ پروانه اشتغال به کار مربوطه، در دوره كارآموزي صلاحيت اجرا(کد ۸۲۱) به مدت ۷۶ ساعت آموزشی و همچنین دوره مبانی سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE)(کد ۸۱۱۷) به مدت ۸ ساعت آموزشی شركت نمايند. 

همچنین اعضای محترمی که موفق به ثبت نام در دوره های 821 و 8117 برای تاریخ اردیبهشت ماه نشده اند، می توانند در کلاس جدید و از طریق لینک زیر اقدام نمایند. با توجه به تکمیل کلاس اردیبهشت ماه، امکان ثبت نام برای نفرات جدید به هیچ وجه وجود نخواهد داشت.

==================

راهنمای استفاده از سامانه آموزش های مجازی سازمان 

لینک ورود به کلاس دوره کارآموزی صلاحیت اجرا(کد 821)

لینک ورود به دوره HSE(کد 8117)(24 ساعت قبل از شروع دوره لینک کلاس فعال خواهد شد)

لینک اطلاعیه قبلی، ویژه قبولین آزمونهای ورود به حرفه مهندسی رشته های عمران و معماری (صلاحیت اجرا)

اطلاعیه زمانبندی شروع ثبت نام در سایر دوره های آموزشی صدور، تمدید و ارتقا پایه مهندسی – نیمه اول سال ۱۴۰۲

لینک ثبت نام برای دوره های 821 و 8117 (ویژه قبولینی که موفق به ثبت نام در کلاس اردیبهشت نشده اند)

===================

جهت اطلاع از برنامه زمانبندی دوره های آموزشی 821 و 8117 به لینکهای زیر مراجعه فرمایید:

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان