رفتن به محتوای اصلی

برگزاری مجمع عمومی فوق العاده نوبت دوم پایانی سال 1401

مجمع عمومی فوق العاده نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان درمحل سالن پتروشیمی تبریزبرگزارگردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان در راستای اجرای ماده ۹ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و ماده ۵۳ آئین نامه اجرایی آن«مجمع عمومی فوق العاده نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی» در محل سالن همایشهای پتروشیمی تبریز و با حضور اعضای هیات مدیره، بازرسان و جمع کثیری از اعضای سازمان همچنین نمایندگان اداره کل راه وشهرسازی استان برگزار گردید. براساس این گزارش، در ابتدای مراسم دکتررضا دیزجی رییس سازمان طی سخنانی با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرارگرفته ایم ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن سال جدید از حضور اعضاء دراین مجمع تقدیر و تشکر نموده. وی در ادامه با بیان اینکه مجمع عمومی بالاترین رکن سازمان می باشد اظهار نمود: حضور اعضای محترم درمجمع عمومی که از ارکان اساسی سازمان می باشد، نشان دهنده روح مطالبه گری و حساسیت آنها نسبت به وظایف و مسئولیتهایی است که قانون برعهده ارکان سازمان قرار داده است. وی افزود: امیدواریم با همکاری و وحدت و همدلی همه ی اعضای سازمان در بهبود و اعتلای جایگاه سازمانی و اعضای محترم گامهای موثرتری برداریم. در ادامه جلسه دکتر دیزجی، براساس دستورالعمل برگزاری و اداره مجامع عمومی سازمان های نظام مهندسی و به استناد ماده ۵۶ آئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی، ابتدا هیات رییسه سنی (موقت) مجمع رابا توجه به حضور پیش کسوت ترین و جوان ترین عضو حاضر درجلسه تشکیل و درادامه هیات رییسه (اصلی) به استناد همان ماده توسط اعضا انتخاب گردیدند.

درادامه این گزارش آمده است؛  براساس مفاد دستورجلسه:

1ـ گزارش عملکرد مالی1400 سازمان توسط دکتر شهاب آدم نوه سی خزانه دارسازمان برای حاضرین قرائت گردید.

2 - گزارش بازرسان سازمان در خصوص عملکرد مالی سال 1400 سازمان مورد استماع حاضرین درجلسه قرار گرفت.

3ـ در ادامه توضیحات رئیس سازمان، خزانه دار و مدیر مالی سازمان دررابطه با عملکرد مالی 1400 سازمان نیز برای حاضرین درجلسه ارائه گردید.

4 ـ استماع سخنان مخالفان و موافقان گزارش عملکرد مالی 1400 از موارد دیگر جلسه بود.

5 ـ رای گیری برای عملکرد سال 1400 و تصویب آن ـ بررسی، اعلام نظرتوسط موافقان و مخالفان، ارائه توضیحات لازم توسط رئیس و خزانه دار سازمان و درنهایت تصویب متمم بودجه سال1401 سازمان نیز از موارد مهم این جلسه قید شده است.

6 - ارائه بودجه پیشنهادی سال 1402 سازمان توسط خزانه دار

7 ـ استماع سخنان موافقان ومخالقان همچنین ارائه توضیحات لازم درخصوص بودجه پیشنهادی 1402 توسط رئیس، خزانه دار

درپایان مهندس محقق عضو هیات مدیره سازمان دررابطه با فیشی کردن خدمات مجریان توضیحات لازم را ارائه و با توجه به اینکه از طرف رئیس مجمع ابهامی دررابطه با کسر6 درصد از حق الزحمه مجریان اعلام گردید، لذا برای تصویب بودجه پیشنهادی سال 1402 تنفس اعلام شد تا درجلسه بعدی نسبت به رفع ابهام و تصویب بودجه تصمیم گیری گردد.

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان