رفتن به محتوای اصلی

اطلاعیه مهم ویژه قبولین آزمونهای ورود به حرفه مهندسی – مرداد 1400

احتراماً پیرو اطلاعیه‌ اعلام نتایج آزمون‌های ورود به حرفه مهندسی مرداد 1400 از سوی دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی، ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت به قبولین در این آزمون، موارد زیر جهت اطلاع شرکت کنندگان محترم اعلام می گردد:

  • جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا را کلیک نمایید
  • جهت مطالعه دستورالعمل اجرایی اعلام نتایج و اطلاع از مفاد آن اینجا را کلیک نمایید
  • جهت دریافت فرم درخواست بازنگری سوال آزمون اینجا را کلیک نمایید.
  • جهت دانلود فرم اعتراض به نتیجه آزمون اینجا را کلیک نمایید.
  • از قبولین محترم در آزمون خواهشمند است تا قبل از اعلام رسمی و درج اطلاعیه زمانبندی مراجعه قبول شدگان در آزمون ورود به حرفه مهندسان مرداد 1400 ،از مراجعه به سازمان و یا تماس با واحدهای مختلف سازمان خودداری نمایند. شایان ذکر است کارنامه قبول شدگان پس از اتمام رسیدگی به اعتراضات احتمالی شرکت کنندگان، به صورت فیزیکی به سازمان های نظام مهندسی ارسال و پس از آن نسبت به دریافت مدارک لازم و صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی، اطلاع رسانی های لازم از طریق سایت سازمان انجام خواهد پذیرفت. این کار پروسه زمانی تقریبی دو الی سه ماهه خواهد داشت.
  • به اطلاع كليه مهندسان رشته عمران و معماری متقاضي اخذ پروانه اشتغال به كار مهندسي پايه سه صلاحيت اجرا مي‌رساند، با توجه به ابلاغیه های دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی، قبول‌شدگان آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته‌هاي معماري و عمران مربوط به صلاحیت اجرا مي‌بايست قبل از مراجعه به سازمان برای اخذ پروانه اشتغال به کار مربوطه، در دوره كارآموزي صلاحيت اجرا(کد ۸۲۱) به مدت ۷۶ ساعت آموزشی و همچنین دوره مبانی سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE)(کد ۸۱۱۷) به مدت ۸ ساعت آموزشی شركت نمايند. عناوين و سرفصل دوره های آموزشي مذكور در بخش "زمانبندی و سرفصل دروس" در قسمت آموزش سايت سازمان درج گرديده است. جهت ثبت نام و حضور در دوره های مذکور اینجا را کلیک نمایید.
  • همچنین باطلاع آن دسته از شرکت کنندگانی که موفق به کسب نمرات 48 و 49 در آزمون گردیده اند می رساند با وجود انتشار اخبار مبنی بر موافقت وزارت راه و شهرسازي در جهت مساعدت به دلیل شرایط خاص حاکم بر کشور در مواجهه با بیماری کوید 19، تاکنون دستورالعمل لازم در این خصوص به این سازمان ابلاغ نگردیده و به محض دریافت هرگونه ابلاغیه نسبت به اطلاع رسانی رسمی از طریق سایت و شبکه های اجتماعی این سازمان اقدام عاجل صورت خواهد پذیرفت.


سازمان نظام مهندسی ساختمان استان


 

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان