چهارشنبه 25 مهر 1403
شعار سال 1403 - جهش تولید با مشارکت مردم
تاریخ : دوشنبه 16 مهر 1403
کد 158

رئیس نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی خبر داد:

راه اندازی سامانه پشتیبانی آنلاین حوزه آموزش و پژوهش نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی از راه اندازی سامانه پشتیبانی آنلاین حوزه آموزش و پژوهش این سازمان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی، دکترعلیرضا معتمدنیا با اعلام این خبر افزود:سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی در راستای چابک سازی و ارائه خدمات بهینه و پشتیبانی الکترونیکی در بخش آموزش و پژوهش اقدام به راه اندازی سامانه پشتیبانی آنلاین نموده است که از طریق این سامانه، ارائه خدمات پشتیبانی بصورت الکترونیکی و از طریق فرم پرسش و پاسخ، امکانپذیر بوده و کلیه اعضا و مراجعین سازمان می توانند با استفاده از این سامانه سوالات، مشکلات، پیشنهادات، انتقادات و ... در بخش آموزش و پژوهش با کارشناسان مربوطه مطرح نموده و پاسخ آن را بصورت الکترونیکی در کوتاهترین زمان ممکن(حداکثر تا 24 ساعت) دریافت نمایند.
وی تصریح کرد:در این سامانه امکان دریافت جواب به صورت عمومی و یا به صورت خصوصی وجود داشته و در صورت ارسال درخواست با گزینه عمومی، دریافت پاسخ به صورت عمومی و با دسترسی همگانی بوده و در صورت ارسال سوال با گزینه خصوصی، امکان دریافت پاسخ به صورت خصوصی به همراه دریافت کد رهگیری،امکانپذیر خواهد بود.
دکتر معتمدنیا تاکید کرد: در مرحله اول، ارتباط با کارشناسان در امور مربوط به آموزش و پژوهش (کسب اطلاعات در خصوص کم و کیف برگزاری کلیه دوره ها و سمینارهای آموزشی، آزمون های پایان دوره و ورود به حرفه مهندسی در تبریز و شهرستانها، دریافت گواهی نامه ها و تاییدیه های آموزشی و ...) فعال شده است و به تدریج سایر بخشها به سامانه پشتیبانی افزوده خواهند شد.
گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی می افزاید؛ مراجعان محترم واحد آموزش و پژوهش این سازمان از این پس بایستی سوالات خود را صرفاً از طریق این سامانه آنلاین ارسال نموده و از ارسال درخواست از طریق پست الکترونیکی و یا تماس تلفنی خودداری فرمایند.
شایان ذکر است در جهت رفاه حال مراجعان محترم، روند پاسخگویی به تلفن ها کما فی السابق از ساعت 8 الی 10 صبح ادامه خواهد داشت.
ورود به بخش پشتیبانی آنلاین 
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 16 مهر 1403
  • ساعت 14
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در دوشنبه 16 مهر 1403
  • ساعت 14
  • توسط itshams itshams
نظرات شما
captcha refresh