چهارشنبه 13 تير 1403
شعار سال 1403 - جهش تولید با مشارکت مردم
تاریخ : دوشنبه 4 تير 1403
کد 86

اطلاعیه مهم در خصوص جبران کسری نمره آزمون ورود به حرفه مهندسی اسفند 1402

اطلاعیه مهم در خصوص جبران کسری نمره آزمون ورود به حرفه مهندسی اسفند 1402
باطلاع مهندسان عضو سازمان می رساند پیرو اطلاعیه اعلام نتایج آزمون‏های ورود به حرفه مهندسان مورخ اسفند ۱۴۰۲ و نظر به موافقت معاونت محترم مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي در جهت مساعدت با شرکت‌کنندگان، مهندسان داراي نمرات ۴۸ و ۴۹ آزمون مذکور و نمرات ۵۸ و ۵۹ برای آزمونهای طرح و اجرای گود، پی و سازه های نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی مطابق دستورالعمل ابلاغی از سوی دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی، مشروط به گذراندن دوره‌های آموزشي مصوب شیوه ‏نامه صدور، تمدید و ارتقاء پایه مهندسی و قبولی در آزمون پایان دوره و اخذ گواهینامه قبولی حداکثر تا پایان اسفندماه 1405، به عنوان قبول‌شدگان در آزمون مذکور محسوب می‏شوند. لذا مطابق دستورالعمل ابلاغی از سوی دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، مشمولین این امتیاز بایستی پس از عضویت در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، از روز دوشنبه 4 تیر ۱۴۰۳ (بغیر از روزهای پنج شنبه) از ساعت 14:00 الی 15:00 (بعد از وقت اداری) لغایت 11 تیر جاری به همراه کپی کارنامه آزمون با مراجعه به واحد آموزش سازمان(طبقه هفتم ساختمان مرکزی سازمان واقع در چایکنار، بلوار استاد شهریار، بعد از پل گلکار، پایین تر از بنیاد شهید و امور ایثارگران) از جزئیات برگزاری دوره‌های آموزشی مطلع و برای حضور در دوره‌های مربوطه ثبت نام و اقدام نمایند. نکات بسیار مهم:
 مهندسان گرامی پس از ثبت نام و گذراندن دوره آموزشی مربوطه و موفقیت در کسب نمره قبولی در آزمون پایان دوره، بایستی جهت صدور گواهینامه پایان دوره و اقدام برای شروع مراحل اداری مربوط به ارسال مدارک قبولی به دفتر مقررات ملی ساختمان به منظور تبدیل وضعیت آزمون از "قبولی مشروط" به "قبولی قطعی"، به صورت حضوری به واحد آموزش سازمان مراجعه نمایند.
 گذراندن دوره آموزشی مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان، برای مهندسانی که دارای پروانه اشتغال در رشته های عمران(نظارت)، معماری(نظارت و یا طراحی)، تاسیسات برقی(نظارت و یا طراحی) و تاسیسات مکانیکی(نظارت و یا طراحی) بوده و قصد اضافه نمودن صلاحیت جدید را دارند، اجباریست.
 گذراندن دوره آموزشی HSE (با کد ۷-۸۱۱) برای مهندسانی که دارای پروانه اشتغال در رشته های عمران (اجرا) و معماری(اجرا) بوده و قصد اضافه نمودن صلاحیت جدید را دارند، اجباریست.
 برنامه زمانبندی برگزاری دوره ها در صورت تکمیل ظرفیت کلاسها، پس از اتمام مهلت ثبت نام و تکمیل ظرفیت دوره ها در سایت سازمان اطلاع رسانی خواهد گردید.  در حال حاضر دوره ها به صورت مجازی و آزمونها بصورت حضوری برگزار خواهد گردید.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی



  • نوشته شده
  • در دوشنبه 4 تير 1403
  • ساعت 08
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در چهارشنبه 6 تير 1403
  • ساعت 12
  • توسط itshams itshams
نظرات شما
captcha refresh