چهارشنبه 13 تير 1403
شعار سال 1403 - جهش تولید با مشارکت مردم
تاریخ : شنبه 22 ارديبهشت 1403
کد 43

برگزاری نشست هم اندیشی مهندسان ترافیک نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی

نشست هم اندیشی مهندسان ترافیک سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی، دکترعلیرضا معتمدنیا رئیس سازمان در این نشست هم اندیشی صمیمی مهندسان ترافیک بر اهمیت جایگاه رشته ترافیک در ساخت و سازها تاکید کرد و اظهار داشت: متاسفانه نگاه سلیقه ای به موضوع ترافیک در میان مدیریت های شهری وجود دارد که آسیب این نگاه سلیقه ای متوجه شهر و مردم می شود لذا باید گروه ترافیک سازمان نظام مهندسی ساختمان با اهتمام و جدیت بیشتر در راستای فرهنگی سازی برای اجرای الزامات و ضوابط و مقررات ترافیکی مرتبط با ساختمان‌ها اقدام نمایند.

وی افزود: باید بگونه ای عمل کنیم تا مبحث ۲۳ مقررات ملی ساختمان که هدف آن تعیین ضوابط و مقررات ترافیکی مرتبط با ساختمان‌ها و شبکه معابر بلافصل اطراف ساختمان و در ورودی و خروجی محوطه‌های عبور و مرور وسایل نقلیه موتوری و عابرین و دوچرخه‌سواران است به طور کامل اجرایی شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی گفت: با الزام اجرای مبحث ۲۳ مقررات ملی ساختمان زمینه ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان رشته ترافیک فراهم شده و از سوی دیگر ساختمانها و معابر با اصول منطبق بر مهندسی ترافیک احداث می شوند .

گفتنی است در ادامه این نشست صمیمی هر یک از حاضرین در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و مسائلی همچون ضرورت الزام عارضه سنجی ترافیکی پروژه ها، برگزاری دوره های آموزشی تخصصی رشته ترافیک، همراه نمودن مدیریت شهری به رعایت ضوابط و مقررات ترافیکی مرتبط با ساختمان‌ها، برگزاری مرتب جلسات گروه ترافیک و ... تاکید کردند.

گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی می افزاید؛ در پایان نشست هم اندیشی مهندسان ترافیک این سازمان، از دو تن از اعضای پیشین گروه ترافیک سازمان که در فعال سازی این گروه نقش بسزایی داشتند تقدیر به عمل آمد.

  • نوشته شده
  • در شنبه 22 ارديبهشت 1403
  • ساعت 11
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh