چهارشنبه 13 تير 1403
شعار سال 1403 - جهش تولید با مشارکت مردم
تاریخ : جمعه 14 ارديبهشت 1403
کد 39

برگزاری مراسم گرامیداشت روز معلم در نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی

مراسم گرامیداشت روز معلم و تجلیل از مدرسان پیشکسوت دوره های آموزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی، مراسم گرامیداشت روز معلم برای نخستین بار در این سازمان با حضور جمعی از مدرسان دوره های آموزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی، رئیس و تعدادی از اعضای هیئت مدیره، بازرسان و شورای انتظامی این سازمان و کارشناس آموزش اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد و در جریان این مراسم از مدرسان پیشکسوت تجلیل به عمل آمد.

دکتر علیرضا معتمدنیا رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی، در ابتدای این مراسم ضمن تبریک کسب رتبه دوم کشور توسط این سازمان در حوزه آموزش و ترویج مقررات ملی ساختمان به جامعه مهندسی استان و مدرسان دوره های آموزشی، اظهار داشت: آموزش یک اصل اساسی در زندگی بشر برای تعالی و توسعه است و در حوزه فنی و مهندسی و صنعت ساختمان آموزش و بازآموزی نقش مهمی در ارتقاء کیفیت ساخت و سازها و آشنایی با تکنولوژی های روز دنیا و بهره گیری از آنها ایفا می کند.

وی افزود: کسب رتبه دوم در سطح کشور در حوزه آموزش توسط این سازمان خوشحال کننده بوده ولی کافی نیست و از این پس در راستای ارتقا کیفیت آموزش های ارائه شده بیش از پیش قدم برخواهیم داشت و برای تحقق این امر به یاری مدرسان مجرب و بادانش نیاز مبرم داریم تا بتوانیم در زمینه آموزش جامعه مهندسی استان موفق تر عمل کرده و در جهت اجرای مقررات ملی ساختمان و افزایش کیفیت ساخت و سازها در سطح استان قدم های موثرتری برداریم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی تاکید کرد: در جهت ارتقا کیفیت دوره های آموزشی برگزار شده در این سازمان به نظرات و پیشنهادات اساتید و بزرگان حوزه فنی و مهندسی استان نیازمندیم و واحد آموزش و پژوهش این سازمان همواره در پی هم افزایی و جلب مشارکت می باشد و در این راستا کمیته آموزش و ترویج مقررات این سازمان نیز مجدانه پیگیر طراحی دوره های آموزشی مرتبط با مهندسان و سیاستگذاری در این حوزه است.

گفتنی است در ادامه این جلسه دکتر شهبازی رئیس کمیته آموزش و ترویج مقررات رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی گزارشی از عملکرد این کمیته طی یک سال گذشته ارائه کرد.

مهندس صمد دهقان مدیرآموزش و پژوهش سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی نیز به بیان گزارش عملکرد این واحد در برگزاری دوره های آموزشی برای مهندسان پرداخت.

گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی می افزاید؛ در ادامه هر یک از حاضرین در جلسه به بیان نقطه نظرات خود در خصوص آموزش و دوره های آموزشی برای مهندسان پرداختند و در پایان از مدرسان پیشکسوت دوره های آموزشی این سازمان با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

  • نوشته شده
  • در جمعه 14 ارديبهشت 1403
  • ساعت 16
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در جمعه 14 ارديبهشت 1403
  • ساعت 16
  • توسط itshams itshams
نظرات شما
captcha refresh