چهارشنبه 25 مهر 1403
شعار سال 1403 - جهش تولید با مشارکت مردم
تاریخ : دوشنبه 26 شهريور 1403
کد 144

آخرین مصوبات کمیسیون هم ارزی رشته‌های نظام مهندسی

ابلاغ مصوبه كميسيون هم ارزی برای دارندگان مدارک تحصیلی «مهندسی مکانیک - طراحی جامدات»

موضوع تبصره ۲ ماده ۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان
باطلاع اعضای محترم سازمان در رشته مکانیک می رساند مصوبات كميسيون تبصره 2 ماده 7 قانون نظام مهندسي و كنترل ساختمان(كميسيون هم ارزي) طی نامه شماره 1403/90/20187 مورخ 1403/05/31 اداره کل راه و شهرسازی استان منضم به نامه شماره 430 / 69265 مورخ 8 / 5 / 1403 مديركل محترم دفتر توسعه مهندسي ساختمان وزارت راه و شهرسازي به این سازمان به شرح زیر ابلاغ گردید. مهندسان مشمول این بخشنامه می توانند به منظور ایجاد هماهنگی های لازم برای  حضور در دوره های تکمیلی لازم در دانشگاه تبریز با مراجعه به سایت سازمان و از طریق کارتابل الکترونیکی اعضا و ورود به سامانه تندیس و بخش " آموزش / ثبت نام در دوره " نسبت به نام نویسی اقدام نمایند .
ضمناً تاریخ شروع دوره های مذکور و همچنین نحوه شرکت در دوره های آموزشی و تعرفه آموزشی و ... متعاقباً پس از هماهنگی های لازم با دانشگاه تبریز به اطلاع اعضای محترم خواهد رسید.

لینک نام نویسی در سامانه تندیس 

مصوبه كميسيون هم ارزی برای دارندگان مدارک تحصیلی «مهندسی مکانیک - طراحی جامدات» :
طبق مصوبات كميسيون هم ارزی ابلاغی ١٤٠٣/٥/٨ ، دارندگان مدارک تحصیلی «مهندسی مکانیک - طراحی جامدات» می توانند پروانه نظام مهندسی با «کد رشته اصلی» دریافت نمایند.

مصوبه 1 : با توجه به درخواستهای مطرح شده برای تبدیل کد رشته مرتبط مکانیک طراحی جامدات به کد رشته اصلی مقرر شد افرادی که فهرست واحدهای درسی آنها در رشته مکانیک - طراحی جامدات مطابق با فهرست واحد های درسی مصوب کمیسیون هم ارزی رشته ها مورخ ۱۳۹۱/۱۱/۰۴ می باشد؛ کد رشته آنها به اصلی تغییر یابد در خصوص افرادی که برخی از واحدهای درسی آنها با فهرست مشخص شده منطبق نمی باشد مشروط به گذراندن واحدهای درسی مربوط به شرح جدول ذیل در دانشگاههای دولتی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات به همراه ارائه گواهی معتبر به وزارت راه و شهرسازی و تایید دفتر توسعه مهندسی ساختمان مجاز به دریافت کد اصلی می باشند.
۱- مکانیک سیالات ۱
۲- مکانیک سیالات ۲
۳- آزمایشگاه مکانیک سیالات    
۴- انتقال حرارت ۱
۵- انتقال حرارت ۲
۶- آزمایشگاه انتقال حرارت
۷- حرارت مرکزی و تهویه مطبوع ۱

دریافت مصوبه كميسيون هم ارزی
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 26 شهريور 1403
  • ساعت 12
  • توسط صمد دهقان
  • ویرایش شده
  • در دوشنبه 26 شهريور 1403
  • ساعت 13
  • توسط صمد دهقان
نظرات شما
captcha refresh