رفتن به محتوای اصلی

اهم مصوبات مورخه 99/03/24 هیات مدیره محترم در خصوص حل مشکلات مجریان ذیصلاح براساس پیشنهاد کمیسیون امور مجریان سازمان

اهم مصوبات مورخه 99/03/24 هیات مدیره محترم سازمان در خصوص حل مشکلات مجریان ذیصلاح بر اساس پیشنهاد کمیسیون امور مجریان سازمان

1) مقرر گردید قسمت جداگانه ای در تندیس جهت اخذ صورت جلسات کارگاهی مجریان بصورت مستقل ایجاد گردد.

2) مقرر گردید با اخذ نظر مشاور مالیاتی و حقوقی سازمان ، ارزش افزوده قرارداد مجریان،در مرحله ثبت ظرفیت مجری ،توسط سازمان از مالک پرونده اخذ گردد.

3) مقرر گردید مجریان حقوقی در زمان اخذ پروانه مجری گری و اخذ پرونده جدید،کد اقتصادی معتبر از دارایی ارائه نمایند.

4) مقرر گردید جهت بررسی قرارداد مجریان و ارائه سریع خدمات به مجریان،تعداد کارمند واحد مجریان افزایش یابد.

5) مقرر گردید جهت واقعی نمودن خدمات مجریان و کنترل اثرات حضور مجریان در کارگاه ساختمانی پرونده،اکیبی از سازمان بطور مداوم از پرونده های در دست اجرای مجریان بازدید نمایند.

6) مقرر گردید چک لیستی جهت بررسی عملکرد مجریان در بازدید از ساختمان تهیه و مطابق آن ارزیابی گردد.

7) مقرر گردید قرارداد تیپ مجریان با نظر مشاور حقوقی سازمان ،توسط کمیسیون مجریان تهیه و بازنگری گشته و پس از تصویب در هیات مدیره سازمان ،اجرایی گردد.

8) مقرر گردید شرح وظایف مجریان و نحوه ارائه خدمات واقعی توسط مجریان بصورت دستورالعمل ،توسط کمیسیون مجریان تهیه ،و به تایید نهایی هیات مدیره سازمان برسد.

9) مقرر گردید جهت بررسی دقیق و کامل مدارک و سوابق متقاضیان پروانه مجری حقیقی و حقوقی ،کمیته ای متشکل از رئیس کمیسیون مجریان،دو نفر از هیات مدیره و دو نفر از بازرسان و مسئول امور مجریان بدون اخذ حق الزحمه ،تشکیل و اقدام گردد.

10) مقرر گردید قسمتی مستقل در سایت سازمان جهت اطلاع رسانی و اخبار و اطلاعیه های مجریان ایجاد گردد.

11) مقرر گردید با عنایت به کنترل مداوم خدمات مجری و شفاف سازی مسئولیت و خدمات مجری،پی گیری لازم جهت الزام معرفی مجری ذیصلاح برای ساختمانهای پنج طبقه ،باسایر ارگانهای ذیربط انجام پذیرد.

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان