رفتن به محتوای اصلی

اطلاعیه برگزاری"جلسه توجیهی قبول شدگان آزمونهای اخیر ورود به حرفه مهندسی"

به منظور ارتقاء سطح علمی ،تقویت ،آماده سازی و آشنایی هر چه بیشتر مهندسان پایه 3 با ضوابط و مقررات ساختمان و مسائل حقوقی مرتبط با موضوع ساختمان، "جلسه توجیهی قبول شدگان آزمونهای اخیر ورود به حرفه مهندسی" ساعت 14 روز پنج شنبه تاریخ 26 اسفندماه 1400 به صورت انلاین از طریق سامانه آموزش های مجازی سازمان برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است حضور برای قبولین در آزمون های اخیر ورود به حرفه مهندسی متقاضی دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسی مورد تاکید بوده و پروانه اشتغال به کارمهندسی پس از شرکت در جلسه از طریق سامانه تندیس فعال خواهد شد.

طریقه ورود به جلسه
 شرکت کنندگان محترم بایستی در تاریخ یاد شده ابتدا با ورود به لینک نرم افزارهای مورد نیاز نسبت به نصب نرم افزار adobe connect اقدام نموده سپس با کلیک بر روی لینک جلسه از طریق وارد کردن شماره عضویت نظام مهندسی در قسمت نام کاربری و رمز عبور وارد محیط وبینارگردند.
توجه مهم: بایستی رمز عبور حداقل دارای ۴ کاراکتر باشد و در صورت داشتن شماره عضویت کمتر از ۴ رقم بایستی در ابتدای رمز عبوراعداد یک تا تکمیل ۴ کاراکتر به رمز عبور اضافه شود. به طور مثال اگر شماره عضویت مهندس ۵۶ باشد بایستی در بخش نام کاربری عدد ۵۶ درج گردیده و در بخش رمز عبور عدد ۵۶۱۱ نوشته شود.


لینک ورود به جلسه توجیهی

مراحل گام به گام استفاده از سامانه آموزش های مجازی سازمان

 

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان