رفتن به محتوای اصلی

دستورالعمل شرکت در وبینار مسایل کاربردی در سیستمهای اتصال زمین

وبینار"مسایل کاربردی در سیستمهای اتصال زمین" با حضور و سخنرانی دکتر شاهرخ شجاعیان روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۷ و ۲۸ آبان ماه ۹۹ از ساعت ۱۷:۰۰الی ۲۰:۰۰ به صورت آنلاین از طریق سامانه آموزش های مجازی سازمان برگزار خواهد گردید.

 شرکت کنندگان گرامی می توانند جهت تست محیط نرم افزاری این نشست آنلاین و آشنایی با نحوه حضور و مشارکت در برنامه، یک ساعت قبل از وبیناربه لینک مربوطه مراجعه نمایید.


طریقه ورود به نشست آنلاین

شرکت کنندگان محترم بایستی در ابتدا با ورود به لینک نرم افزارهای مورد نیاز نسبت به نصب نرم افزار adobe connect اقدام نموده سپس با کلیک بر روی لینک نشست آنلاین از طریق وارد کردن شماره عضویت نظام مهندسی در قسمت نام کاربری و رمز عبور وارد محیط وبینارگردند.

توجه مهم: بایستی رمز عبور حداقل دارای ۴ کاراکتر باشد و در صورت داشتن شماره عضویت کمتر از ۴ رقم بایستی در ابتدای رمز عبوراعداد یک تا تکمیل ۴ کاراکتر به رمز عبور اضافه شود. به طور مثال اگر شماره عضویت مهندس شهرساز ۵۶ باشد بایستی در بخش نام کاربری عدد ۵۶ درج گردیده و در بخش رمز عبور عدد ۵۶۱۱ نوشته شود.

    مهندسان علاقمند به شرکت در وبینار که موفق به ثبت نام نشده اند می توانند به صورت میهمان از طریق بخش Guest با وارد کردن نام و نام خانوادگی خود نسبت به حضور در وبینار اقدام نمایند.

لینک ورود به وبینار

نرم افزارهای مورد نیاز

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان