رفتن به محتوای اصلی

دستورالعمل نحوه شرکت در نشست آنلاین "ضرورت نگاه شهرسازی در توسعه شهرها"

نشست آنلاین "ضرورت نگاه شهرسازی در توسعه شهرها" به همراه پرسش و پاسخ ، روز یکشنبه مورخ ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۹، از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۱۸:۰۰ به مناسبت روز جهانی شهرسازی با سخنرانی دکتر پورمحمدی، استاندار محترم آذربایجان شرقی و با حضور مهندسان شهرساز و شهرداران استان آذربایجان شرقی از طریق سامانه آموزش های مجازی سازمان برگزار خواهد شد.
شرکت کنندگان گرامی می توانند جهت تست محیط نرم افزاری این نشست آنلاین و آشنایی با نحوه حضور و مشارکت در برنامه، یک ساعت قبل از وبیناربه لینک مربوطه مراجعه نمایید.


طریقه ورود به نشست آنلاین

شرکت کنندگان محترم بایستی در ابتدا با ورود به لینک نرم افزارهای مورد نیاز نسبت به نصب نرم افزار adobe connect اقدام نموده سپس با کلیک بر روی لینک نشست آنلاین و ورود رمز عبور براساس راهنمای زیر وارد محیط وبینارگردند.

  • مهندسان شهرساز عضو سازمان: ورود از طریق وارد کردن شماره عضویت نظام مهندسی در قسمت نام کاربری و رمز عبور

توجه مهم: بایستی رمز عبور حداقل دارای 4 کاراکتر باشد و در صورت داشتن شماره عضویت کمتر از 4 رقم بایستی در ابتدای رمز عبور اعداد یک تا تکمیل 4 کاراکتر به رمز عبور اضافه شود. به طور مثال اگر شماره عضویت مهندس شهرساز 56 باشد بایستی در بخش نام کاربری عدد 56 درج گردیده و در بخش رمز عبور عدد 5611 نوشته شود.

  • شهرداران و معاونین معماری و شهرسازی مناطق 10 گانه تبریز و همچنین کلیه شهرداران استان آذربایجان شرقی: ورود از طریق وارد کردن شماره موبایل خود در قسمت نام کاربری و رمز عبور(بدون وارد کردن صفر در ابتدای شماره موبایل به عنوان مثال *******914)
  • مهندسان سایر رشته ها و علامند به مشارکت در نشست: به صورت میهمان از طریق بخش Guest با وارد کردن نام و نام خانوادگی خود

 

لینک ورود به نشست آنلاین

لینک ورود به قسمت نرم افزارهای مورد نیاز برای حضور در نشست

 

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان