رفتن به محتوای اصلی

نشست آنلاین "ضرورت نگاه شهرسازی در توسعه شهرها" به مناسبت روز جهانی شهرسازی

باطلاع کلیه اعضای محترم سازمان می رساند به دلیل شرایط خاص کشور در مواجهه با شیوع بیماری کوید 19 و در راستای سیاست های کلان سازمان به منظور الکترونیکی نمودن کلیه اقدامات مربوط به ارائه خدمات آموزشی و ترویجی و پس از اخذ تجربه موفق اخیر در برگزاری 150 عنوان سمینار و دوره مربوط به صدور، تمدید و ارتقاء پایه به صورت الکترونیکی، این سازمان تصمیم به برگزاری نشست آنلاین "ضرورت نگاه شهرسازی در توسعه شهرها" به همراه پرسش و پاسخ ، روز یکشنبه مورخ 25 آبان ماه 1399، از ساعت 16:00 الی 18:00 به مناسبت روز جهانی شهرسازی با حضور مهندسان شهرساز و شهرداران استان آذربایجان شرقی نموده است.
سخنران کلیدی این نشست آقای دکتر محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی و عضو هیئت علمی و استاد شهرسازی دانشگاه تبریز خواهد بود. همچنین در این نشست دکتر رحمتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی، دکتر شهین باهر، شهردار کلانشهر تبریز و مهندس سلطانی، مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی به عنوان میهمان ویژه حضور خواهند داشت.
شایان ذکر است دسترسی کلیه مهندسان شهرساز عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به وبینار از طریق  سامانه آموزش های مجازی 12 ساعت مانده به برنامه از طریق و وارد کردن شماره عضویت در بخش نام کاربری و رمز عبور فراهم خواهد گردید و نیازی به ثبت نام ندارند. همچنین سایر مهندسان عضو علاقه مند به حضور در این برنامه می توانند در تاریخ یاد شده به صورت میهمان در نشست مذکور شرکت نمایند.

 ضمناً اطلاعات مربوط به نحوه ورود به سامانه آموزش های مجازی و چگونگی شرکت در سمینار آنلاین، 12ساعت مانده به برگزاری سمینار، باطلاع علاقه مندان خواهد رسید. در صورت نیاز با شماره تلفن ۳۶۵۹۸۲۳۷ - واحد آموزش تماس حاصل فرمایید .

 

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان