رفتن به محتوای اصلی

آگهی فراخوان مناقصه عمومی با ارزیابی کیفی و خرید قطعات و تجهیزات آسانسور ساختمان مرکزی سازمان

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی در نظر دارد براساس مصوبه مورخ 99/2/13 هیأت مدیره خود پس از شناسایی کیفی سازندگان صلاحیت دار و توانمند و انتخاب آنها، تهیه قطعات و تجهیزات، یک دستگاه آسانسور خود در محل ساختمان مرکزی، با مشخصات زیر از طریق مناقصه به فروشندگان و شرکت های واجد صلاحیت واگذار نماید. از کلیه شرکت ها و فروشندگان که مجوز طراحی و مونتاژ از سازمان صنعت و معدن و تجارت در زمینه تهیه و اجرای آسانسور را دارند دعوت می گردد از تاریخ 99/2/21 لغایت 99/2/31 جهت دریافت اسناد، مشخصات فنی و شرایط مناقصه به دبیرخانه سازمان در ساختمان مرکزی – واقع در تبریز - چایکنار – بلوار استاد شهریار – بعد از پل گلکار – پایین تر از بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه نمایند.
مشخصات پروژه :
1-    تعداد آسانسور : یک دستگاه نفر بر با ظرفیت 13 نفر، تعداد توقف : 12، نوع آسانسور : کششی گیرلس (Heavy duty- room lees)
2-    متقاضیان می توانند در صورت تمایل در وقت اداری روز دوشنبه مورخ 99/2/22 لغایت99/2/25 از محل پروژه بازدید بعمل آورند.
3-    متقاضیان بایستی قیمت پیشنهادی خود را  همراه با مدارک مناقصه بصورت پاکت سربسته و ممهور تا آخر وقت اداری روز پنج شنبه مورخ 99/3/1 به دبیرخانه سازمان واقع در ساختمان مرکزی تحویل نمایند.
کارفرما در قبول یا رد پیشنهادات مختار می باشد.

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

 

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان