رفتن به محتوای اصلی

اطلاعیه در خصوص تشکیل پرونده نظارتی

بدین وسیله به اطلاع کلیه مالکین، سازندگان و ناظرین محترم هماهنگ کننده می رساند به منظور رعایت نکات بهداشتی و کاهش مراجعات و حفظ سلامت اعضاء و شهروندان محترم در سطح شهرستان تبریز، برای کلیه پرونده هائی که در سازمان نسبت به تشکیل پرونده نظارتی (شروع عملیات) اقدام ننموده اند صرفاً ناظرین محترم هماهنگ کننده می توانند با در دست داشتن مدارک مشروح ذیل در روز سه شنبه مورخ 19/1/99 از ساعت 9 صبح الی 13 جهت تشکیل پرونده نظارتی به واحد نظارت سازمان واقع در ساختمان مرکزی مراجعه فرمایند.
مدارک مورد نیاز:
1.    ارائه اصل برگ گزارش شروع عملیات با کلیه امضاهای مهندسان و مالک
2.    اصل و کپی پروانه ساختمانی(2 سری)
3.    اصل و کپی نقشه های معماری، دارای مهر نظام مهندسی و شهرداری(2 سری)
4.    برگ تطبیق خاک
5.    اصل و کپی بیمه تضمین کیفیت(برای ساختمان های بالای 5 سقف سازه ای)

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان