رفتن به محتوای اصلی

اطلاعیه قابل توجه ثبت نام کننده گان باقیمانده وام قرض الحسنه

بدینوسیله به اطلاع اعضای محترم سازمان که در انتظار دریافت وام قرض الحسنه 10 میلیون تومانی می باشند، می رساند که با همت هیات مدیره درجهت تسریع وام های قرض الحسنه فوق که اولویت بندی آنها قبلاٌ مشخص گردیده است ، بانک عامل دیگری به بانکهای عامل پرداخت کننده وام قرض الحسنه از اسفند ماه سال 98 اضافه  گردیده است. لذا از اسفند ماه 98 ، سه بانک عامل ماهانه جمعاٌ برای 240 نفر از اعضا وام را پرداخت می نمایند و تا پایان سال 98 اسامی 1012 نفر از2772 نفر به بانک های مربوطه اعلام گردیده و اولویت 1760 نفر باقیمانده نیز، تا پایان آبان ماه سال 1399 مشخص و در سایت سازمان جهت اطلاع اعضای محترم بارگذاری گردیده است.
تصمیم هیات مدیره سازمان در سال 1399 افزایش تعداد بانکهای عامل و کوتاه کردن مدت زمان انتظار برای دریافت کنندگان وام قرض الحسنه می باشد که در این راستا انشالله با اضافه شدن بانک عامل دیگر، کلیه اولویت ها تا پایان سه ماهه دوم سال 1399 به بانک معرفی و ثبت نام از اعضا جدید شروع خواهد شد.

ضمناً در راستای شفاف سازی و اطلاع رسانی بموقع به اعضا جهت برنامه ریزیهای احتمالی، لیست تمام اولویت ها علاوه برسایت سازمان در صفحه نمایش طبقه سوم، روزانه قابل مشاهده می باشد.

سازمان نظام مهندسی ساختمان نظام استان

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان