رفتن به محتوای اصلی

گزارش افتتاح دفتر کانون بسیج مهندسین ساختمان به نام «شهید مهندس مهدی باکری» در محل ساختمان مرکزی سازمان نظام مهندسی استان

دفتر «کانون بسیج مهندسین ساختمان آذربایجان شرقی» با حضور رئیس و تنی چند از اعضای هیات مدیره و بازرسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همچنین سردار عباسقلیزاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا، مهندس صالح زاده مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان آذربایجان شرقی و تعدادی از مدیران و مسئولان سازمان، مهندسان و اعضای بسیج مهندسین استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دراین مراسم مهندس طوماری ضمن خوش آمد گویی به حاضرین و میهمانان حاضر در جلسه با اشاره به اهمیت حضور بسیج در سازمان اظهارداشت: هرچند بین سازمان نظام مهندسی و سازمان بسیج مهندسین استان همکاری صمیمانه ای وجود داشته و دارد ولی مدتها بود که جای خالی بسیج در متن و بدنه سازمان احساس می شد و می شد متوجه گردید که بسیج به عنوان شجره ی طیبه بایستی حضوری گسترده تر در بین جامعه ی مهندسی استان داشته باشد. وی درادامه ضمن اشاره به اهمیت حضوربسیج در سازمان نظام مهندسی استان افزود: درکنار خدماتی که به جامعه و هموطنان عزیز و اعضای محترم در استان ارائه می شود، شاید یکی از پرافتخارترین و آینده دار ترین کارها و خدماتی که ارائه شده است، موضوع افتتاح کانون بسیج مهندسین ساختمان استان در محل ساختمان مرکزی سازمان و درکناراعضای محترم و مهندسین عزیز می باشد که امروز شاهد تحقق آن هستیم. مهندس علی طوماری همچنین تاکید کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان بزرگترین سازمان مردم نهاد کشور بوده و درسطح استان بالغ بر32 هزار نفر و در سطح کشور بیش از 500 هزار نفر عضوهستند که توان و پتانسیل علمی وتخصصی این مجموعه بسیار بالاست ودرراستای عمران وآبادانی شهر و کشور تلاش می کنند. درکنار این موضوع، سازمان بسیج مهندسین نیز جایگاه معنوی، تخصصی و فنی ویژه ای را داراست . وی ادامه داد: منظور از افزایش همکاری با بدنه بسیج، ایجاد تضارب افکار ، هم افزایی و افزایش پتانسیل هردو سازمان بوده و امیدواریم دروهله اول اعضای سازمان و در ادامه استان و مردم بزرگوار و عزیز شهر و استانمان از این اتفاق بهره مند گردند و درنتیجه در سایراستان ها نیز از این تجربه شیرین استفاده نموده و بتوانند با الگوبرداری از این حرکت معنوی، اخلاقی و انقلابی، درآینده ارتباط با بسیج را تقویت نمایند. علی طوماری درادامه افزود: بسیج با حضور دوستان بزرگواری همچون مهندس صالح زاده و دیگر همکاران ایشان به عنوان محور وحدت آفرینی، دوستی و مهربانی عمل نموده و اگر تلخی هایی در گذشته بوده با تاسی از سیره نبوی به عنوان عامل و محور دوستی و مودت قرا گرفته و بتواند در افزایش دوستی و هم افزایی در راستای عمل به قانون کمک حال سازمان و جامعه ی مهندسی استان باشد. وی افزود: اگر به این مهم دست یابیم که قطع یقین اینگونه خواهد بود در آینده هیچگونه خسرانی متوجه ما و جامعه نخواهد بود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی زاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا، دیگر سخنران این مراسم نیز در ادامه ضمن تبریک اعیاد ماه رجب وشعبان و تقدیر و تشکر از رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان بابت همراهی و تلاش در افتتاح این دفتر اظهارداشت: از اینکه در راستای افزایش همکاری بین بسیج و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تلاش کردید از تمامی دوستان و عزیزان مخصوصا ریاست سازمان و سایر اعضای هیات مدیره سازمان تشکر و قدردانی می نمایم. امیدوارم این حرکت مایه خیرو برکت و انسجام بیشتر درراستای عمل به تکلیف انقلابی و اسلامی قرار بگیرد تا بتوانیم دین و تکلیف خودرا نسبت به جامعه و کشور و همچنین شهدای عزیز ادا نماییم. وی افزود: مطمئنا این حرکت انقلابی کمک شایانی به ما خواهد کرد تا بتوانیم با اتحاد ، انسجام، همفکری، تعامل و همکاری هرچه بیشتردر راستای اهداف مقدس نظام مقدسمان قدمهای اساسی و سازنده تری برداریم. وی در ادامه با اشاره به اهمیت بسیج افزود: بسیج نهادی انقلابی است که زمانی که دستور تشکیل آن داده شده شاید کمتر کسی متوجه این موضوع بود که در آینده این مجموعه تا چه حدی نقشی سازنده در راستای حفظ و تداوم و حل مشکلات پیش روی نظام خواهد داشت. وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که بسیج در بسیاری از عرصه ها نقش آفرینی داشته و درتمامی مراحل همراه و یارو یاور نظام و کشور بوده است. وی تاکید کرد: تلاش کلیه ی اقشار جامعه ی ما و رهبری حضرت امام انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند و تدبیر پیامبرگونه ی حضرت امام و تشکیل سازمان بسیج مستضعفین، جهاد سازندگی و سپاه لازمه ی پیشبرد اهداف اقدام قابل تقدیری بود که در رفع بحران های دوره های مختلف انقلاب اسلامی کشور را از گرفتاری های بزرگ نجات داد. لازم به ذکر است که در ابتدای برنامه مهندس وحید صالح زاده فرمانده سازمان بسیج مهندسین استان گزارشی از مراحل و مذاکرات انجام یافته با ریاست و اعضای هیات مدیره سازمان در راستای ایجاد دفتر کانون بسیج مهندسین ساختمان به حاضرین ارائه نمود. در پایان مراسم طی حکمی مهندس فولادی به عنوان رئیس کانون بسیج مهندسین استان معرفی گردید.

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان