رفتن به محتوای اصلی

اطلاعیه آغاز ثبت نام تکمیلی در دوره های آنلاین ارتقا پایه مربوط به نیمسال دوم سال 99

باطلاع اعضای محترم می رساند بنا به درخواست مکرر مهندسان گرامی  برای برگزاری مجدد برخی از دوره های آموزشی مربوط به ارتقا پایه در نیمسال دوم سال 99، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته پیش ثبت نام دوره های درخواستی به قرار زیر از طریق سامانه تندیس آغاز گردید که پس از تکمیل ظرفیت برگزار خواهد شد.

برنامه زمانبندی دوره ارتقا پایه 3 به 2 محاسبات عمران                        برنامه زمانبندی دوره ارتقا پایه 2 به 1 محاسبات عمران

برنامه زمانبندی دوره ارتقا پایه 2 به 1 معماری (نظارت/طراحی)              برنامه زمانبندی دوره ارتقا پایه 2 به 1 مکانیک

علاقه مندان به شرکت در دوره های مذکور می توانند جهت آشنایی با مراحل ثبت نام و شرکت در دوره های آنلاین به لینک زیر مراجعه نمایند:

مراحل گام به گام استفاده از خدمات آموزش های الکترونیکی سازمان در بخش صدور، تمدید و ارتقا پایه مهندسی

شایان ذکر است تاکنون بیش از 280 عنوان دوره آموزشی مربوط به صدور، تمدید و ارتقا پایه مهندسی به صورت الکترونیکی با حضور بیش از 15هزار نفر از اعضای سازمان استان و مهندسان عضو سایر استانها در طی 6 ماه گذشته توسط سازمان برگزار گردیده و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری این رقم به 400 دوره با حضور بیش از 19 هزار نفر شرکت کننده افزایش یابد.

علاقه مندان می توانند پس از مطالعه کامل مطالب و دستورالعمل های مربوطه، نسبت به بهره مندی از دوره های مذکور اقدام نمایند . شایان ذکر است مهندسانی که سنوات ارتقا پایه آنها تکمیل شده باشد و در صورت تکمیل ظرفیت دوره های در حال اجرا و عدم موفقیت در ثبت نام می توانند با ارائه اسناد مثبته در خصوص تکمیل سنوات مربوط به ارتقا پایه در سال جاری، به بخش آموزش سازمان در کلاسهای مربوطه در قالب تکمیل ظرفیت شرکت داده شوند. در صورت نیاز با شماره تلفن ۳۶۵۹۸۲۳۷ - واحد آموزش تماس حاصل فرمایید .

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان