رفتن به محتوای اصلی

اطلاعیه بسیار مهم در خصوص اعمال محدودیت‌های جدید برای مقابله با بیماری کرونا توسط سازمان

قابل توجه اعضا و مراجعین محترم به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

احتراماً برابر تصمیمات هیات مدیره و ستاد ویژه کرونا سازمان و مطابق دستور ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و همچنین پیرو ابلاغیه اخیر شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان در خصوص ضرورت اعمال محدودیتهای جدید و رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط سازمان جهت مقابله با موج جدید ویروس کوید 19، از روز سه شنبه تاریخ 1399/09/04 لغایت آخر آذرماه 99 با همراهی اعضای محترم و مراجعین گرامی اقدامات زیر اجرایی خواهند شد:
1-    واحدهای کنترل پلان پارکینگ، صدور پایانکار، تشکیل پرونده، ثبت ظرفیت، واحد کنترل دفترچه های ژئوتکنیک، برای طبقات زیر 5 سقف سازه ای در روزهای فرد هفته و موارد صدرالاشاره برای طبقات بالای 5 سقف سازه ای بهمراه امور مجریان در روزهای زوج هفته بجز ایام تعطیل به ارائه خدمات خواهند پرداخت.
2-     بنا به تصمیمات اتخاذ شده واحد ارجاع نظارت همه روزه و در شیفت بعد از ظهر از ساعت 13:00 الی 17:30 و روزهای پنج شنبه از ساعت 13:00 الی 17:00 ارائه خدمات به اعضای محترم خواهند داشت.
3-    برای کاهش مراجعات، بخش های اداری سازمان شامل واحد صدور پروانه اشتغال به کار حقیقی، حقوقی و مجریان و  همچنین واحد آموزش و پژوهش سازمان صرفاً در روزهای دوشنبه و چهارشنبه و در شیفت بعد از ظهر از ساعت 13:00 الی 17:30 به اعضای محترم خدمات ارائه خواهند داشت. لازم به ذکر است برگزاری کلیه دوره ها و سمینارهای آموزشی مطابق برنامه اعلامی به صورت الکترونیکی به قوت خود باقی می باشد.  همچنین پیرو ابلاغیه شماره ۶۴۱۴۶/ ۴۳۰ مورخ 99/07/24مدیر کل محترم دفتر توسعه مهندسی وزارت راه و شهرسازی اعتبار کلیه پروانه های اشتغال بکار مهندسی اشخاص حقیقی و حقوقی تا مورخ 99/10/30 دارای اعتبار می باشد و پیگیری های لازم برای تمدید مهلت مقرر تا آخر سال برای اعتبار پروانه های مذکور در حال انجام می باشد لذا خواهشمند است برای مراجعه به سازمان جهت پیگیری امورات فوق الذکر جداً خودداری نمایند.
4-    بنا به تصمیمات اتخاذ شده در مورد اخذ گزارشات مرحله ای، از تاریخ 99/09/04، به استثنای مرحله پایان کار مقرر شده است ، عملیات بتن ریزی و ... بدون انتظار برای بازدید از طرف این سازمان و صرفاً با ارسال گزارش شروع و پیشرفت عملیات بصورت الکترونیکی و با مسئولیت و نظارت ناظر و مجری محترم پروژه و با رعایت نقشه های مصوب و نکات ایمنی امکان پذیر گردد و کنترل از طرف سازمان به صورت موردی انجام پذیرد.
5-    در جهت تسهیل امور ، کنترل طراحی تاسیسات برق و مکانیک در ساختمان های گروه الف و ب الزامی نبوده و همچنین باستثنای پرونده های خاص، کلیه پرونده های اصلاحی و نقشه های چون ساخت نیز نیاز به کنترل طراحی تاسیسات برق و مکانیک نخواهند داشت.
6-    کلیه جلسات غیر ضرور در سازمان لغو گردیده و صرفاً جلساتی که به تشخیص و صلاحدید سازمان ضرورت داشته باشند در صورت امکان بصورت مجازي برگزار خواهند شد.
7-     با توجه به کاهش تعداد پرسنل سازمان در بخش های مختلف مطابق مصوبه ستاد استانی کرونا و برنامه ریزی برای حضور کارکنان سازمان مطابق برنامه زمانبندی اعلامی، تقاضا دارد جهت دریافت خدمات مربوطه بغیر از زمانهای اعلامی در متن اطلاعیه، بطور جد از مراجعه به سازمان خودداری فرمایید بدیهی است به هیچ عنوان ارائه خدمات به مراجعین محترم از طرف سازمان خارج از برنامه صورت نخواهد پذیرفت.
8-    به رییس و اعضای هیات اجرایی دفاتر نمایندگی و شعب سازمان در شهرستانها و همچنین مدیران واحد های گاز و تفکیک تفویض اختیار می گردد تا بسته به شرایط برای رعایت دستورالعملهای ابلاغی، نسبت به کاهش پرسنل و نحوه تقسیم کار و مدیریت ارائه خدمات خود به اعضا و مراجعین گرامی راساً تصمیم گیری نموده و پس از اطلاع رسانی مناسب، اقدامات لازم صورت پذیرد.  

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

 

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان