رفتن به محتوای اصلی

گزارش عملکرد پرداخت وام های قرض الحسنه ده میلیون تومانی به اعضاء

   احتراما به استحضار اعضای محترم می رساند :
  براساس مصوبات هیأت مدیره محترم و مجمع عمومی سازمان مقرر گردیده به منظور فراهم نمودن تسهیلات مناسب مالی جهت رفع نیازهای کوتاه مدت اعضای محترم جهت رفع مشکلات ضروری آنها وام قرض الحسنه پرداخت گردد. این وام شامل آن دسته از اعضایی است که حق الزحمه نظارت آنها به حساب سازمان واریز و طی مراحلی به آنها پرداخت می گردد. ضمناً اعضای هیأت مدیره، شورای انتظامی، بازرسان، کارکنان سازمان و همچنین اعضای بدون پروانه و اعضای پروانه داری که فعالیت خدمات مهندسی در زمینه نظارت نداشته اند. وام به آنها تعلق نمی گرفت.
2772 نفر در سامانه وام ثبت نام نمودند. که در تاریخ 98/7/7 (مجمع عمومی نوبت اول) در حضور اعضای نظام مهندسی از میان ثبت نام کنندگان قرعه کشی بصورت الکترونیکی انجام گردید و در نهایت اولویت ها مشخص و بصورت آنلاین از طریق سامانه وام به اطلاع اعضاء رسید.
از اول آبان ماه تا پایان دی ماه 350 نفر یکی از بانکهای عامل و 262 نفر به بانک عامل دوم معرفی شده اند و کسانیکه تشکیل پرونده خود را در بانک معرفی شده تکمیل نموده اند، وام خود را دریافت نموده اند.
ضمناً هیأت مدیره و مدیریت سازمان در تلاش است با انعقاد تفاهم نامه با بانک، عامل دیگری تعداد وام ها را ماهانه از 160 نفر به 240 نفر افزایش داده که این امر انشاء الله از بهمن ماه محقق شده و فرصتی بوجود خواهد آمد تا کلیه 2772 نفر طی یک سال وام های خود را دریافت نمایند.
بدیهی است، سازمان آماده پذیرش نظرات، انتقادات و پیشنهادهای شما، در جهت بهبود اعطای وام کم بهره به اعضای محترم می باشد. 
 

 

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان