رفتن به محتوای اصلی

انتخابات هیات اجرایی دفتر نمایندگی شهرستان مراغه برگزار شد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی از مشارکت نزدیک به 600 نفر از مهندسان دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی در انتخابات هیات اجرایی دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان مراغه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مهندس غلامحسین بابایی، با اشاره به روند برگزاری انتخابات نظام مهندسی شهرستان مراغه، اظهارداشت: این انتخابات در روز پنج شنبه 27 شهریورماه 99 با حضور پرشور اعضای فهیم و با فرهنگ جامعه مهندسی شهرستان تاریخی مراغه، از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۱۷ در  فضای کاملا صمیمی و با رعایت کامل دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
رئیس نظام مهندسی ساختمان استان ضمن قدردانی از حضور گرم و پر شور جامعه مهندسی شهرستان مراغه در این انتخابات گفت: سعه صدر و تعامل همگرایی و آرامش حاکم بر انتخابات در این شهرستان حاکی از رشد بالای تفکر توسعه و پیشرفت شهرستان بوده و به آن می بالیم.
وی افزود: از طرف خودم و تمامی اعضای هیات مدیره استان و نیز جامعه ی فرهیخته مهندسی استان از تمامی دست اندرکاران  و همچنین دستگاهها و ارگانهای مرتبط  استان از جمله فرمانداری محترم، اداره محترم راه و شهرسازی، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی و معتمدین نظام مهندسی شهرستان همچنین از اعضای هیات مدیره و بازرسان حاضر در هیات نظارت بر انتخابات، همکاران فعال در ستاد اجرایی نیز بابت همکاریهای بی شائبه شان، تشکر می کنم.
شایان ذکر است در جهت حفظ سلامت مشارکت کنندگان در انتخابات، اقدامات سختگیرانه برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا توسط سازمان منجمله رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی، توزیع ماسک و خودکار رایگان، ضدعفونی مرتب سطوح و دست، نصب پلاکاردهایی در خصوص توصیه های بهداشتی و ... به اجرا درآمد که مطابق بررسی های کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی شهرستان حائز حداکثر امتیاز ارزیابی در مقابله با ویروس کرونا گردیده و مورد تقدیر مدیران شهری شهرستان قرار گرفت.
 خاطر نشان میگردد معاون فنی و عمرانی فرمانداری ویژه مراغه، بخشدار مرکزی مراغه، مدیر راه و شهرسازی مراغه و همچنین معاون برنامه ریزی فرمانداری هشترود ضمن بازدید از مراحل برگزاری انتخابات، رای خود را به عنوان عضو سازمان در صندوق رای انداختند.
لازم به ذکر است نظام مهندسی شهرستان مراغه بیش از 2300 نفر عضو فعال دارد که 1100حدود نفر از این اعضا پروانه اشتغال بکار مهندسی دارند؛ در انتخابات فعلی نیز افراد دارای کارت اشتغال حق رای داشتند.

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان